Επίσημη ενημέρωση από την Apple σχετικά με το σφάλμα (error) 53 για το Touch ID

iphone-itunes-error_53

Πριν από μερικούς μήνες είχαμε αναφερθεί στο σφάλμα 53 (error 53) που ουσιαστικά καθιστούσε άχρηστο το iPhone / iPad:

Εδώ και μερικές ημέρες το Support ( 1 , 2 , 3 και πολλά ακόμα ) της Apple έχει κατακλυστεί από χρήστες που βρέθηκαν με ένα iTunes error που χαρακτηρίζεται ως “φονέας” των iPhone. Το συγκεκριμένο error μέχρι στιγμής δείχνει να απασχολεί χρήστες που οι συσκευές του έχουν το Touch ID και κυρίως τα iPhone 6 και iPhone 6 Plus.

Η Apple έχει δώσει στο παρελθόν μια λίστα με κάποια iTunes errors που μπορεί να συναντήσει κάποιος κάτοχος iPhone μαζί με τις λύσεις αυτών, αλλά το συγκεκριμένο (error 53) δεν υπάρχει πουθενά σε αυτή την λίστα.

Το πρόβλημα αυτό που αντιμετώπισαν οι χρήστες από κοινές συζητήσεις προσδιορίζεται σε κάποια στοιχεία Hardware τα οποία όμως δεν είναι σαφές τι αφορούν. Κάποιοι κάνουν λόγω για το σένσορα του Touch ID και κάποιοι άλλοι για την οθόνη της συσκευής. Οι περιπτώσεις που θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ως προφανείς είναι να έχει αλλάξει κανείς αυτά τα δύο μέρη της συσκευής ή κάποιο από τα 2 με κάποια από τα λεγόμενα OEM Parts λόγω κάποια ζημιάς.

Η επίσημη ενημέρωση από την Apple:

Αν η συσκευή σας iOS διαθέτει Touch ID, το iOS ελέγχει ότι ο αισθητήρας Touch ID αντιστοιχεί στα άλλα στοιχεία της συσκευής σας κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης ή επαναφοράς. Αυτός ο έλεγχος διατηρεί τη συσκευή σας και τις λειτουργίες του iOS που σχετίζονται με το Touch ID ασφαλείς.

Όταν το iOS εντοπίσει μη αναγνωρισμένη ή μη αναμενόμενη μονάδα Touch ID, ο έλεγχος αποτυγχάνει. Για παράδειγμα, μια μη εξουσιοδοτημένη ή προβληματική αντικατάσταση οθόνης μπορεί να προκαλέσει την αποτυχία του ελέγχου.

Αν ο έλεγχος του Touch ID αποτύχει, η ενημέρωση δεν θα ολοκληρωθεί. Θα εμφανιστεί μια οθόνη “Σύνδεση με iTunes” στη συσκευή σας ή ένα μήνυμα σαν αυτό στο iTunes στον υπολογιστή σας: Δεν ήταν δυνατή η επαναφορά του iPhone [όνομα συσκευής]. Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα (53).

Ακολουθήστε τα εξής βήματα

  • Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε την πιο πρόσφατη έκδοση του iTunes.
  • Κάντε υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας.
  • Δοκιμάστε ξανά να επαναφέρετε τη συσκευή σας.
  • Αν συνεχίζει να εμφανίζεται το σφάλμα 53, όταν προσπαθείτε να επαναφέρετε τη συσκευή σας, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple. Αν η επαναφορά δεν ολοκληρώνεται και εμφανίζεται διαφορετικός κωδικός σφάλματος, μάθετε τι μπορείτε να κάνετε.

Αν αντικαταστήσατε την οθόνη ή κάποιο άλλο εξάρτημα της συσκευής σας

Αν η οθόνη του iPhone ή του iPad αντικαταστάθηκε σε ένα κέντρο σέρβις της Apple, σε ένα Apple Store ή σε έναν εξουσιοδοτημένο πάροχο σέρβις της Apple, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple. Αν η οθόνη ή οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα του iPhone ή του iPad αντικαταστάθηκε κάπου αλλού, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple για πληροφορίες τιμολόγησης για επισκευές εκτός εγγύησης.

[via iPhonehellas.gr]

Loading