Σημαντική πτώση σημείωσε η Apple κατά το τρίτο τρίμηνο του 2012 στην αγορά των tablets, σύμφωνα με νέα μελέτη της IDC, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 50.4% τη στιγμή που το ίδιο διάστημα την περσινή χρονιά κατείχε 59.7%.
Στην αντίπερα όχθη, η μεγάλη ανταγωνίστρια της, Samsung, σημείωσε απροσδόκητα μεγάλη άνοδο, εκτινάσσοντας το μερίδιο αγοράς της στο 18.4% (από 6.5% πέρυσι). Συγκεκριμένα η κορεάτικη εταιρεία πούλησε 5.1 εκατομμύρια tablets, 115% περισσότερα από το δεύτερο τρίμηνο του έτους και 325% από το τρίτο τρίμηνο του 2011. Στην τρίτη θέση τερμάτισε η Amazon με 9%, ακολουθούμενη από τις Asus και Lenovo με 8.6% και 1.4% αντίστοιχα.
Μένει να δούμε αν η κυκλοφορία του iPad mini θα επαναφέρει την Apple στα περσινά ποσοστά της.
[via Mashable]