Κανένας εργοδότης δεν θα ήθελε οι υπάλληλοι του να περνούν την ώρα τους στο Facebook, αλλά μπορεί στο κοντινό μέλλον το κοινωνικό δίκτυο να αποτελέσει ένα πραγματικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Φυσικά, όχι στη μορφή που είναι τώρα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Financial Times, που βασίζεται σε ανώνυμη πηγή, η ομάδα του Facebook εργάζεται επάνω στη δημιουργία ξεχωριστού κοινωνικού δικτύου για τον επαγγελματικό τομέα, το οποίο θα έχει μεν παρόμοια εμφάνιση και λειτουργίες με το υπάρχον (π.χ. newsfeed, groups, messenger) αλλά θα περιλαμβάνει και εργαλεία για ομαδική συνεργασία των εργαζομένων.
Το Facebook at Work δεν θα περιλαμβάνει καμία απολύτως πληροφορία από τους προσωπικούς λογαριασμούς των χρηστών και θα αποτελέσει ουσιαστικά μια πλατφόρμα επικοινωνίας, συνεργασίας και εσωτερικής ενημέρωσης για τις επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι εργαζόμενοι στη Facebook χρησιμοποιούν ήδη την πλατφόρμα σε πιλοτικό επίπεδο, ωστόσο, για την ώρα δεν έχει γίνει κανένα επίσημο σχόλιο. Έχει μια λογική να δούμε άνοιγμα της εταιρείας στον επαγγελματικό τομέα και δεν αποκλείεται να δούμε μια πλατφόρμα με ετήσια συνδρομή χωρίς διαφημίσεις.
[via]