Ένα νέο είδος εξωτερικής διαδραστικής διαφήμισης δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή στην πολυσύχναστη Oxford Street του Λονδίνου. Κάνοντας χρήση high-definiton κάμερας, το σύστημα σκανάρει τα πρόσωπα των περαστικών, αναγνωρίζει το φύλο τους με ακρίβεια 90% και στη προβάλει το κυρίως περιεχόμενο της διαφήμισης μόνο στις γυναίκες!
Η όλη ιδέα είναι πρωτοβουλία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Plan UK που βοηθά παιδιά σε χώρες του τρίτου κόσμου. Οι γυναίκες περαστικοί έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα σύντομο video 40'' στα πλαίσια της καμπάνιας 'Because I'm a Girl' που προασπίζεται τα δικαιώματα των γυναικών στην εκπαίδευση στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Από την άλλη, σε περίπτωση που το σύστημα σκανάρει το πρόσωπο κάποιου άντρα, τον οδηγεί στην ιστοσελίδα του Plan UK. Σκοπός της διαφήμισης είναι να δώσει στους άντρες "μια ιδέα του πώς είναι να μη σου παρέχονται βασικές επιλογές". Η καμπάνια θα συνεχιστεί για τις επόμενες δύο εβδομάδες με στόχο τη συγκέντρωση £250.000 από δωρεές.
Choices for Girls - interactive bus shelter ad