Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο VP προϊόντος του Google+ Bradley Horowitz άσκησε σκληρή κριτική στην προσέγγιση διαφημίσεων που ακολουθεί το Facebook χαρακτηρίζοντας το ως "κοινωνικό δίκτυο του παρελθόντος". Ακόμη, δε δίστασε να το παρομοιάσει με πωλητή σάντουιτς που διακόπτει τις συνομιλίες των ανθρώπων προκειμένου να τους πείσει να αγοράσουν:
"Προσπαθώ να επικοινωνήσω σε αυτόν τον ιερό χώρο σύνδεσης των ανθρώπων. Δεν με ενδιαφέρει αν 'Μου Αρέσει' το σάντουιτς ή αν περιέχει την αγαπημένη μου μουστάρδα, από τη στιγμή που προσπαθεί να μου το πουλήσει την πλέον ακατάλληλη ώρα. Υπάρχει τόσο η κατάλληλη ώρα όσο και το κατάλληλο μέρος για να φάω το σάντουιτς (π.χ. μεσημεριανό φαγητό σε εστιατόριο)."
Φυσικά, δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι με ή χωρίς διαφημίσεις το Facebook είναι αυτή τη στιγμή με διαφορά το δημοφιλέστερο social network. Στην αντίπερα όχθη, με 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα, ο Bradley Horowitz δήλωσε αρκετά ικανοποιημένος με τη μέχρι τώρα πορεία του Google+.
[via TheVerge]