Να και κάτι που δεν περιμέναμε ότι θα ακούσουμε ποτέ για τη Google, η οποία ακόμη και σήμερα οφείλει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της στις διαφημίσεις. Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η εταιρεία αφουγκράζεται την αγανάκτηση των χρηστών για τις ολοένα και πιο εκνευριστικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στις ιστοσελίδες (όπως pop-ups, auto-play videos κλπ.) και γι' αυτό σχεδιάζει να ενσωματώσει λειτουργία ad-blocking μέσα στον Chrome browser.
Σημειώστε, όμως, ότι η λειτουργία ad-blocking δεν θα αφορά όλων των ειδών τις διαφημίσεις, αλλά μόνο αυτές που δεν συνάδουν με το πρότυπο "Coalition for Better Ads". Επομένως, θέλει να χτυπήσει τις πραγματικά ενοχλητικές διαφημίσεις και όχι οποιαδήποτε διαφήμιση. Παράλληλα, με την ενσωμάτωση ad-blocker θα μπορεί να ελέγχει καλύτερα τη δραστηριότητα των χρηστών και να αντιλαμβάνεται για ποιους λόγους έχουν στραφεί σε μια τέτοια λύση.
Διαβάστε επίσης: Ειρωνεία: Η AdBlock Plus ανακοίνωσε τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα με “εγκεκριμένες διαφημίσεις”…[Video]
Ένας άλλος σοβαρός λόγος είναι να ανταγωνιστεί παρόμοιες υπηρεσίες ad-blocking, π.χ. Adblock Plus, που προσφέρουν τις λεγόμενες "Acceptable Ads" επί πληρωμή σε υποψήφιους διαφημιζόμενους, υπό την έννοια ότι εμφανίζονται κανονικά άσχετα αν ο χρήστης έχει εγκαταστήσει ad blocker.
Λογικά μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα δούμε τη νέα λειτουργία στον Chrome browser.
[via]