Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το καλοκαίρι θα καταφτάσει στα σπίτια μας ο νέος κατάλογος ΙΚΕΑ 2013 με φρέσκες προτάσεις για έπιπλα και είδη σπιτιού. Ωστόσο, φέτος θα δούμε μια σημαντική διαφορά, αφού ο νέος κατάλογος θα συνοδεύεται για πρώτη φορά από εφαρμογή Augmented Reality (AR) ως απότελεσμα της συνεργασίας της σουηδικής αλυσίδας με τη διαφημιστική εταιρεία McCann-Erickson.
Με την εφαρμογή οι σελίδες θα "ζωντανεύουν" μπροστά στα μάτια των χρηστών παρέχοντας τους πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο (φωτογραφίες, video) των προϊόντων του καταλόγου μέσα από τα smartphones ή tablets τους. Πάρτε μια πρώτη γεύση της εφαρμογής στο video που ακολουθεί:
[via Engadget]