Η LG δημοσίευσε σήμερα μια νέα διαφήμιση για το LG G5, η οποία με τίτλο "Ger Ready to Play" επικεντρώνεται στην αρθρωτή κατασκευή και τα modules της συσκευής, ενώ επιβεβαιώνει ότι θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως την 1η Απριλίου (για την Ελλάδα περιμένουμε σχετική ενημέρωση).
Η εταιρεία φιλοδοξεί φέτος να κάνει την πραγματική διαφορά τολμώντας να υλοποιήσει εν μέρει το Project Ara της Google, με μια διαφορετική προσέγγιση που φέρνει στο επίκεντρο την κάμερα, τη μπαταρία και τον ήχο. Κατά πόσο θα τα καταφέρει θα το μάθουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες, όταν ανακοινωθεί ο αριθμός και ο ρυθμός των πωλήσεων.