Η Microsoft συνεχίζει τη διαφημιστική καμπάνια για το λειτουργικό σύστημα Windows Phone, αυτή τη φορά βάζοντας στοίχημα $100 με τους κατόχους συσκευών Android για να συγκρίνουν την ταχύτητα των smartphones τους με το HTC Titan II.
Η ιδέα προήλθε από τη CES 2012, όπου η Microsoft παρουσίαζε στο κοινό την ταχύτητα των Windows Phone smartphones, αλλά αποφάσισε να επεκταθεί ξεκινώντας τη διαφημιστική καμπάνια "Smoked by Windows Phone", προκαλώντας τους χρήστες Android να συγκρίνουν τις συσκευές τους σε καθημερινές εργασίες, όπως φωτογραφίες, uploading στα social media κλπ.
Σύμφωνα με τον Ben Rudolph, μέχρι τώρα έχουν κερδίσει το 88% των στοιχημάτων,. ενάντια στα καλύτερα Android smartphones της αγοράς. και δημοσιεύουν τακτικά τα αντίστοιχα videos στην Facebook Page του Windows Phone.
Android vs. Windows Phone - Which smartphone is...