Δεν αποκλείεται να έχει τύχει και σε εσάς να συζητάτε για κάποιο θέμα και μόλις ανοίξετε το smartphone σας να βλέπετε απευθείας κάτι σχετικό με αυτό που συζητούσατε προ ολίγου. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά και είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι με κάποιον τρόπο τα smartphones μας παρακολουθούν προς όφελος των διαφημιστών. Και η ιστορία που έφερε στη δημοσιότητα η New York Times ενισχύει ακόμη περισσότερο τη συνωμοσιολογία.
Όπως αναφέρει το δίκτυο, βρέθηκαν περισσότερες από 250 εφαρμογές (Android και iOS) που έχουν ενσωματωμένο ειδικό λογισμικό της Alphonso για να καταγράφουν τις συνήθειες του χρήστη όταν παρακολουθεί τηλεόραση. Το λογισμικό της Alphonso ειδικεύεται στην αποστολή στοχευμένων διαφημίσεων με βάση τις τηλεοπτικές προτιμήσεις, μιας και οι περισσότεροι χρήστες συνηθίζουν να στρέφονται στο smatphone ή το tablet τους όταν γίνονται διαφημιστικά διαλείμματα.
Ακόμη, η Alphonso έχει υπογράψει συμφωνία με την Shazam (εξαγοράστηκε πρόσφατα από την Apple) για να αποστέλει μικρά δείγματα ήχου και αυτά να αναλύονται από την τεχνολογία αναγνώρισης περιεχομένου της Shazam για να βρίσκουν σε ποιον χρήστη ανήκουν, και έπειτα επιστρέφουν στην Alphonso.
Οι εφαρμογές χρησιμοποιούν τα μικρόφωνα των smartphones και των tablets, με το λογισμικό να αναγνωρίζει πότε ο χρήστης παρακολουθεί συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα, ταινίες ή διαφημίσεις. Το πιο τρομακτικό; Αυτό συνεχίζει να γίνεται ακόμη και όταν η εφαρμογή τρέχει στο background και είτε χρειάζεται ή δεν χρειάζεται το μικρόφωνο για να λειτουργήσει.
Για να δούμε τι αντιδράσεις θα υπάρξουν μέσα στις επόμενες ημέρες...
[via]