Η Samsung επιστρέφει μετά από καιρό με μια διαφήμιση για το Galaxy S5 που κοροϊδεύει τους κατόχους iPhone χαρακτηρίζοντας τους ως "Wall Huggers". Η διαφήμιση τοποθετείται στον χώρο ενός αεροδρομίου, όπου οι κάτοχοι iPhone μαζεύονται γύρω από πρίζες προσπαθώντας να φορτίσουν τις συσκευές τους.
Σκοπός της διαφήμισης είναι να αναδείξει τη λειτουργία Ultra Power Saving Mode του Galaxy S5, χάριν στην οποία ο χρήστης μπορεί να κερδίσει σχεδόν μία ολόκληρη ημέρα με μόλις 10% μπαταρία, αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής μπαταρίας αν έχεις εφεδρική (σημαντικότερο).