Η καμπάνια Scroogled της Microsoft φαίνεται να έχει τελικά αποτελέσματα αφού σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ο κολοσσός του software αποσπά πράγματι κόσμο από τη Google.
Πιο συγκεκριμένα, έρευνα της Answers Research έδειξε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα scroogled.com πείστηκαν να μεταβούν από τη μηχανή αναζήτησης Google στη Bing μειώνοντας σημαντικά το χάσμα των δύο μηχανών.
Επιπλέον, οι χρήστες που θα πρότειναν τη μηχανή αναζήτησης της Google μειώθηκαν κατά 10% μετά την παρακολούθηση του σχετικού video της καμπάνιας ενώ αυτοί που θα πρότειναν τη Bing αυξήθηκαν κατά 7%. Αντίστοιχο ποσοστό μετάβασης παρατηρήθηκε και από το Gmail στο Outlook της Microsoft.
Θυμίζουμε ότι η καμπάνια Scroogled έχει σκοπό να ενημερώσει τους χρήστες για τις διαφημίσεις και την καταπάτηση της ιδιωτικότητάς τους από τις διάφορες υπηρεσίες της Google.
[via]