Καλλιτέχνες παγκοσμίου φήμης ενώνουν τις δυνάμεις τους και τις φωνές τους προκειμένου να φέρουν την επανάσταση στον χώρο της μουσικής, μέσω της νέας πλατφόρμας Tidal που σχεδιάζει να εκτοπίσει το Spotify από την αγορά (vids+ pics)
Το επιχειρηματικό δαιμόνιο του δημοφιλούς τραγουδιστή της ραπ μουσικής Jay Z, φαίνεται να μεγαλούργησε για μια ακόμη φορά. Ο τραγουδιστής επιστράτευσε όλους τους διάσημους φίλους του, όπως η Beyonce, η Rihana, η Μαντόνα, ο Usher, οι Daft Punk, η Alicia Keys, ο Kanye West και πολλών άλλων, για να δημιουργήσει τον ανταγωνιστή του Spotify.
Έτσι, οι παγκόσμιας φήμης καλλιτέχνες αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να δημιουργήσουν μια υπηρεσία μουσικής που θα αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο των τεχνολογιών. Πλέον οι ίδιοι οι τραγουδιστές θα ανεβάζουν απευθείας τη μουσική τους στην υπηρεσία με τους θαυμαστές και το κοινό να μπορεί να την απολαμβάνει με ελάχιστους περιορισμούς και δίχως μεσολαβητές.
Το όνομα του νέου εγχειρήματος είναι Tidal και αναμένεται να σπάσει κάθε ρεκόρ, καθώς αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα που ιδρυτές της είναι οι ίδιοι οι καλλιτέχνες, γεγονός που της παρέχει το πλεονέκτημα της αμεσότητας και της στοχευμένης διαφήμισης.
Η νέα υπηρεσία σε αντίθεση με άλλες παρόμοιες δεν θα παρέχει έναν μήνα δοκιμαστικής έκδοσης στους χρήστες, ωστόσο η μηνιαία συνδρομή που καλούνται αν πληρώσουν ανταποκρίνεται πλήρως στις παροχές της στο κοινό.
Η παρουσίαση της νέας πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα, στη Νέα Υόρκη σε μια τελετή γεμάτη λάμψη και γνωστά ονόματα, με τους ιδρυτές να υποστηρίζουν ότι το νέο εγχείρημα θα γράψει τη δική του σελίδα στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας.
"Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να πραγματοποιήσουμε μια από αυτές τις σπάνιες στιγμές στην ιστορία της μουσικής. Σήμερα ανακοινώνουμε την ίδρυση μια πλατφόρμας που ιδρύθηκε αποκλειστικά από καλλιτέχνες"
Το Tidal θα έχει παρόμοια μορφή με αυτή του Spotify, ωστόσο θα περιέχει στους χρήστες της μεγαλύτερες ταχύτητες και καλύτερη ποιότητα στην αναπαραγωγή ήχου και εικόνας. Η μηνιαία συνδρομή της υπηρεσίας θα είναι $9.99 για την απλή έκδοση και $19.99 για αποκλειστικό περιεχόμενο και "ποιότητα CD".
"Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που δεν θα είναι βασισμένη στο εμπόριο, στόχος μας είναι να φτάσουμε την τεχνολογία σε άλλο επίπεδο"
Παρόλα αυτά, το νέο εγχείρημα των καλλιτεχνών φαίνεται πως θα πρέπει να αντιμετωπίσει την μεγάλη επιτυχία του Spotify, του οποίου οι συνδρομητές ξεπερνούν τους 60 εκατομμύρια ανθρώπους, εκ των οποίων οι 15 εκατομμύρια πληρώνουν την μηνιαία συνδρομή της υπηρεσίας. Ωστόσο, φαίνεται πως το Tidal ετοιμάζεται να καθιερώσει ένα πολύ ισχυρό brandname που θα βασίζεται στους ιδρυτές του και, φυσικά, τους εκατομμύρια φανατικούς θαυμαστές τους σε όλο τον κόσμο.
[via NEWS247.gr]