Η Ρωσία επιθυμεί να εισέλθει στο χώρο των παιχνιδομηχανών δημιουργώντας τα δικά της συστήματα, και η χώρα φέρεται να σχεδιάζει την κατασκευή δύο διαφορετικών προϊόντων. Το ένα από αυτά φέρεται να είναι μια παραδοσιακή κονσόλα που χρησιμοποιεί τον επεξεργαστή Elbrus, ο οποίος αναπτύσσεται από το Κέντρο SPARC Technologies της Μόσχας. Αυτός ο επεξεργαστής χρησιμοποιείται κυρίως για εφαρμογές όπως οι κρίσιμες υποδομές και η άμυνα. Φέρεται επίσης ότι θα χρησιμοποιεί ένα εγχώριο λειτουργικό σύστημα, είτε το Aurora είτε το Alt Linux.
Σε δήλωση του στο Telegram, ο αναπληρωτής πρόεδρος της επιτροπής της Κρατικής Δούμας για την πολιτική πληροφοριών, Anton Gorelkin, επιβεβαίωσε ότι οι επεξεργαστές Elbrus δεν είναι τόσο ισχυροί όσο αυτοί που χρησιμοποιούνται στο PS5 ή στο Xbox, οπότε η Ρωσία θα πρέπει να ακολουθήσει μια μοναδική προσέγγιση για τις κονσόλες της. Δήλωσε επίσης ότι δεν θα σχεδιαστεί για να παίζει μεταφορές παλαιότερων παιχνιδιών, αλλά θα χρησιμεύσει ως πλατφόρμα για την ενθάρρυνση της εγχώριας ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών.
Η δεύτερη κονσόλα φέρεται να είναι μια βασισμένη στο cloud που κατασκευάστηκε από τη ρωσική εταιρεία τηλεπικοινωνιών MTS και θα κοστίζει περίπου €40. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα χρησιμοποιεί το Fog Play της MTS, την cloud-based πλατφόρμα παιχνιδιών που επιτρέπει στους κατόχους high-end υπολογιστών να χρεώνουν μια ωριαία τιμή σε όσους έχουν λιγότερο ισχυρά μηχανήματα.
Καθώς η Ρωσία έχει υποστεί κυρώσεις λόγω της εισβολής της στην Ουκρανία, η κυβέρνηση επιδιώκει να προωθήσει περισσότερο την εγχώρια τεχνολογία. Πέρυσι, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν έδωσε το έναυσμα στην κυβέρνηση να δημιουργήσει τις δικές της παιχνιδομηχανές και η Microsoft επιβεβαίωσε πως η Ρωσία έχει διεισδύσει στην κοινότητα των παιχνιδιών.
*Η κεντρική εικόνα έχει δημιουργηθεί με το Grok AI του X για λογαριασμό του Techgear.gr
[via]