Αναφορά: Νέα Studio Display και σκέψεις για διαφημίσεις στο Apple Maps

Σύμφωνα με τον Mark Gurman του πρακτορείου Bloomberg, η Apple «επιταχύνει» τις εργασίες για μια νέα οθόνη Studio Display. Στο ενημερωτικό δελτίο του Power On, ο Gurman ανέφερε σήμερα ότι η νέα Studio Display «θα πρέπει να έχει κυκλοφορήσει μέχρι το 2026» με παρόμοιο σχεδιασμό με το σημερινό μοντέλο, συμπεριλαμβανομένου ενός panel 27 ιντσών, μαζί με τα Mac με επεξεργαστές M5.

Ο Gurman δεν αποκάλυψε νέα χαρακτηριστικά ή αλλαγές που σχεδιάζονται για την επόμενη Studio Display. Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα, ο αναλυτής της βιομηχανίας οθονών Ross Young δήλωσε ότι η Apple αναπτύσσει μια νέα οθόνη 27 ιντσών με mini-LED panel που θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026.

Ο Young πιστεύει ότι αυτή η οθόνη θα μπορούσε να είναι μια νέα Studio Display με οπισθοφωτισμό mini-LED. Η τεχνολογία mini-LED θα προσφέρει πλεονεκτήματα όπως αυξημένη φωτεινότητα και υψηλότερη αναλογία αντίθεσης σε σύγκριση με την τρέχουσα Studio Display με LED panel..

Η Apple κυκλοφόρησε τη Studio Display τον Μάρτιο του 2022, μαζί με το Mac Studio. Διαθέτει ανάλυση 5K, ρυθμό ανανέωσης 60Hz, φωτεινότητα έως 600 nits, κάμερα και ηχεία, μία θύρα Thunderbolt 3 και τρεις θύρες USB-C.

Εξάλλου, στο ίδιο ενημερωτικό δελτίο ο Mark Gurman σημειώνει πως η Apple φέρεται να «διερευνά» την ιδέα της προβολής διαφημίσεων στην αναζήτηση της υπηρεσίας Apple Maps. Πίσω στο 2022, ο Gurman είχε αποκαλύψει ότι η μηχανική του λογισμικού ήταν «ήδη σε εξέλιξη» για την εμφάνιση διαφημίσεων στην εφαρμογή Apple Maps, αλλά η εταιρεία δεν προχώρησε τότε στην ιδέα.

Οι διαφημίσεις στην εφαρμογή Apple Maps δεν θα είναι τα παραδοσιακά διαφημιστικά banners που βλέπετε σε ιστοσελίδες, αλλά μάλλον τα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, μια αλυσίδα fast food θα μπορούσε να πληρώσει την Apple για να εμφανίζεται κοντά στην κορυφή των αποτελεσμάτων όταν ένας χρήστης αναζητά «burgers» ή «fries». Πολλές παρόμοιες εφαρμογές προσφέρουν ήδη διαφημίσεις στις αναζητήσεις, συμπεριλαμβανομένων των Google Maps, Waze και Yelp.

Η Apple εμφανίζει ήδη τέτοιες διαφημίσεις στο App Store, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να πληρώνουν για την προώθηση των εφαρμογών τους σε χρήστες που αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Loading