Αναφορά: Οι χρήστες ξόδεψαν $170 δισ. σε mobile εφαρμογές μέσα στο 2021!

Σύμφωνα με την έκθεση State of Mobile 2022 της App Annie, οι χρήστες παγκοσμίως πλήρωσαν συνολικά 170 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 για την απόκτηση mobile εφαρμογών από τα καταστήματα εφαρμογών App Store, Google Play Store και από τα third-parties Android καταστήματα εφαρμογών της Κίνας.

Πρόκειται για μια αύξηση που αποτυπώνεται με το ποσοστό του 19% σε σύγκριση με τα περσινά αντίστοιχα στοιχεία. Ωστόσο, η προκείμενη αύξηση είναι χαμηλότερη 1% από τον ρυθμό ανάπτυξης της προηγούμενης ετήσιας έκθεσης του 2020.

Παράλληλα, η ανάπτυξη στις λήψεις εφαρμογών είναι ακόμη πιο χαμηλή. Αν και οι σημερινοί καταναλωτές εγκαθιστούν περισσότερες εφαρμογές από ποτέ – 230 δισεκατομμύρια λήψεις πραγματοποιήθηκαν το 2021 – ο συγκεκριμένος ρυθμός ανάπτυξης επιβραδύνεται σημαντικά.

Τον Ιανουάριο του 2021, η App Annie ανέφερε αύξηση λήψεων κατά 7% κατά το 2021 σε σύγκριση με εκείνη του 2020, αλλά η εν λόγω αύξηση τώρα έπεσε στο 5%.

Το ποσοστό των αυξημένων λήψεων εφαρμογών σήμερα αποδίδεται κυρίως στις αναδυόμενες αγορές της Ινδίας, του Πακιστάν, του Περού, των Φιλιππίνων, του Βιετνάμ, της Ινδονησίας και της Αιγύπτου.

Επιπλέον, καθίσταται σαφές πια ότι οι καταναλωτές αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές παρά στα ΜΜE, όπως είναι η τηλεόραση. Παραδειγματικά, τα στοιχεία της App Annie αναφέρουν ότι ο μέσο Αμερικανός παρακολουθούσε 3,1 ώρες τηλεόραση την ημέρα ενώ πλέον ξοδεύει 4,1 ώρες την ημέρα σε εφαρμογές στο smartphone του.

Στις 10 κορυφαίες αγορές που αναλύθηκαν, ο μέσος χρόνος που αφιερώθηκε σε εφαρμογές ξεπέρασε τις 4 ώρες και τα 48 λεπτά το 2021 και αυξήθηκε κατά 30% από το 2019. Πρόκειται για χώρες όπως η Βραζιλία, η Ινδονησία, η Νότια Κορέα, το Μεξικό, η Ινδία, η Ιαπωνία , η Τουρκία , η Σιγκαπούρη, ο Καναδάς, οι ΗΠΑ, η Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Αργεντινή, η Γαλλία, η Γερμανία και η Κίνα.

Μεγάλο μέρος του χρόνο των χρηστών αφιερώθηκε σε εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στις ΗΠΑ, οι πιο χρησιμοποιούμενες εφαρμογές της Gen Z περιλαμβάνουν το Instagram, το TikTok, το Snapchat και το Netflix. Οι Millennials από την άλλη προτίμησαν το Facebook, το Messenger, το Amazon και το WhatsApp.

Αυτός ο αυξημένος χρόνος που αφιερώθηκε στις εφαρμογές είχε άμεσο αντίκτυπο στις δαπάνες των καταναλωτών. Στις ΗΠΑ, οι επιπτώσεις που επέφερε η πανδημία της COVID-19 ανάγκασαν τους χρήστες να ψωνίζουν, να εργάζονται, να επιμορφώνονται, να παίζουν και να διασκεδάζουν από το σπίτι. Αυτό οδήγησε σε μια αύξηση των καταναλωτικών δαπανών, όπως αναφέρει η App Annie, καθώς η αγορά προσέθεσε 43 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 - 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από το 2020, που ισοδυναμεί με αύξηση 30% από έτος σε έτος.

Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, η αγορά εφαρμογών για κινητά ξεπέρασε τα 295 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σημειώνοντας αύξηση 23% συγκριτικά με το 2020.

Οι νέες κυκλοφορίες εφαρμογών για κινητά αυξήθηκαν επίσης το 2021, καθώς οι εκδότες κυκλοφόρησαν 2 εκατομμύρια νέες εφαρμογές και παιχνίδια, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό εφαρμογών και παιχνιδιών που κυκλοφόρησαν ποτέ στο App Store και στο Google Play σε 21+ εκατομμύρια.

Επί του παρόντος, υπάρχουν 5,4 εκατομμύρια εφαρμογές και παιχνίδια διαθέσιμα στα καταστήματα εφαρμογών, 1,8 εκατομμύρια είναι σε iOS και 3,6 εκατομμύρια στο Google Play.

Στην έκθεση της App Annie συμπεριλήφθηκαν επίσης οι κορυφαίες εφαρμογές και τα παιχνίδια παγκοσμίως. Οι πρώτες πέντε εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις για το 2021 ήταν το Google Meet, το Instagram, το TikTok, το Microsoft Teams και το InShot.

Τα κορυφαία παιχνίδια περιλάμβαναν τα Project Makeover, acquapark.io, WormsZone.io, DOP 2: Delete One Part και Bridge Race. Με βάση τα έσοδα, στη λίστα ηγήθηκαν τα Honor of Kings, Fantasy Westward Journey, Candy Crush Saga, Homescapes και Empires & Puzzles.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.

Loading