Η Apple ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου προγράμματος υπηρεσιών που αντιμετωπίζει ένα ζήτημα ήχου που προέκυψε σε ορισμένες συσκευές iPhone 12 και 12 Pro.
Σύμφωνα με την Apple, ένα μικρό ποσοστό των μοντέλων iPhone 12 και 12 Pro ενδέχεται να παρουσιάσει προβλήματα στον ήχο λόγω ενός εξαρτήματος που μπορεί να αποτύχει στη μονάδα του δέκτη. Οι εν λόγω συσκευές έχουν κατασκευαστεί από τον Οκτώβριο του 2020 μέχρι και τον Απρίλιο του 2021.
Οι κάτοχοι που διαθέτουν iPhone 12 και 12 Pro, εάν παρατηρήσουν ότι η συσκευή τους δεν εκπέμπει ήχο από τον δέκτη κατά την πραγματοποίηση ή τη λήψη τηλεφωνικών κλήσεων ενδέχεται να πληρούν τις προϋποθέσεις για τη δωρεάν υπηρεσία. Επομένως, θα πρέπει να κλείσουν ραντεβού σε ένα κατάστημα της Apple ή να βρουν έναν εξουσιοδοτημένο πάροχο υπηρεσιών της εταιρείας.
Η εταιρεία ωστόσο τονίζει ότι εάν υπάρχουν άλλες βλάβες στις συσκευές, όπως ραγισμένη οθόνη, τότε θα πρέπει να προβούν στην επιδιόρθωση τους για να μπορέσουν να επιλύσουν το ζήτημα με τον ήχο.
Σημειώνεται ότι τα μοντέλα iPhone 12 mini και iPhone 12 Pro Max δεν επηρεάζονται και δεν αποτελούν μέρος του προγράμματος εξυπηρέτησης.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr
[Apple]