Σύμφωνα με έρευνα του Brand Directory, η Apple αναδείχθηκε ως το πολυτιμότερο brand για το 2022 με την αξία της επωνυμίας του να ανέρχεται στα 355,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα δέκα κορυφαία brands με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως είναι τα εξής:
- Apple
- Amazon
- Microsoft
- Walmart
- Samsung
- ICBC (Industrial and Commercial Bank of China)
- HUAWEI
- Verizon
Η αποτίμηση της επωνυμίας της Apple αυξήθηκε κατά 35% σε σύγκριση με το 2021 και αποτελεί την υψηλότερη που έχει καταγραφεί ποτέ από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία.
H έκθεση αναφέρει αναλυτικά:
Η Apple είχε ένα αξιοσημείωτο 2021, που υπογραμμίστηκε από το επίτευγμά της στις αρχές του 2022 – όντας η πρώτη εταιρεία που ξεπέρασε τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε αξία στις ΗΠΑ. Η επιτυχία του τεχνολογικού κολοσσού έγκειται ιστορικά στη βελτίωση της θέσης του βασικού του brand, αλλά η πιο πρόσφατη ανάπτυξή του μπορεί να αποδοθεί στην αναγνώριση της εταιρείας ότι το brand μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά σε ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών.
Η Google καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση, σημείωσε παρόμοια αύξηση της αξίας της επωνυμίας της κατά 38% στα 263,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Το brand βασίζεται στη διαφήμιση για τη συντριπτική πλειονότητα των εσόδων της και επηρεάστηκε στην αρχή της πανδημίας, καθώς οι διαφημιστικές δαπάνες μειώθηκαν λόγω αβεβαιότητας. Ωστόσο, καθώς ο κόσμος προσαρμόστηκε στη νέα κανονικότητα και με τους ανθρώπους να περνούν όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, οι διαφημιστικοί προϋπολογισμοί άνοιξαν ξανά και η επιχείρηση της Google ανέκαμψε, με αποτέλεσμα μια υγιή αύξηση της αξίας της επωνυμίας.
Η Samsung κατέκτησε την έκτη θέση και είναι η μόνη κορεατική μάρκα που βρίσκεται στις 25 κορυφαίες μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία. Η αξία της επωνυμίας της Samsung με έδρα τη Νότια Κορέα ανέρχεται σε 107,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, αύξηση 5% από πέρυσι.
Τα έσοδα της Samsung έχουν αυξηθεί ως αποτέλεσμα της κυκλοφορίας νέων προϊόντων. Εν μέσω μιας παγκόσμιας κρίσης στην αλυσίδα εφοδιασμού και της υψηλής ζήτησης για chips μνήμης, το brand έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές του με υψηλά έσοδα. Επιπλέον, για να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών, η Samsung δημιουργεί ένα νέο εργοστάσιο για chips υπολογιστών στο Τέξας αξίας 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο τεχνολογικός γίγαντας έχει επεκτείνει επίσης την προσφορά ηλεκτρονικών ειδών, με μια νέα σειρά φορητών συσκευών, καθώς και οικιακών συσκευών.
Η HUAWEI κατατάσσεται στην ένατη θέση για το 2022 από την 21η θέση που κατείχε το 2021. Η HUAWEI κατάφερε να ανακτήσει τη θέση της ανάμεσα στα 10 πιο πολύτιμα brands στον κόσμο, μετά από ανάπτυξη 29% στα 71,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η επιχείρηση smartphone της HUAWEI επλήγη σκληρά από τις αμερικανικές κυρώσεις, αλλά αντέδρασε θετικά ενισχύοντας σε μεγάλο βαθμό τις επενδύσεις σε εγχώριες εταιρείες τεχνολογίας, όπως και στρέφοντας το ενδιαφέρον της στις υπηρεσίες cloud.
Τέλος, το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand παγκοσμίως, αφού τριπλασίασε την αξία της επωνυμίας τον περασμένο χρόνο. Με μια αξιοθαύμαστη ανάπτυξη του 215%, η αξία της επωνυμίας της εφαρμογής ψυχαγωγίας αυξήθηκε από 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 59,0 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[via]