BeamSpot: Τα φώτα που μπορεί να λύσουν το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων στις πόλεις

Η Beam Global ανακοίνωσε την τελευταία της καινοτομία, με την οποία ευελπιστεί ότι θα μπορέσει να αντικαταστήσει το δίκτυο φωτισμού στους δρόμους με κάτι πραγματικά χρήσιμο, καθώς εισερχόμαστε στην εποχή της αυξανόμενης υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Το BeamSpot αντικαθιστά έναν τυπικό λαμπτήρα δρόμου με μια μονάδα που αξιοποιεί την ηλιακή, αιολική και ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας για να γεμίσει μια ενσωματωμένη μπαταρία 15 kWh.

Ως αποτέλεσμα, η Beam Global ισχυρίζεται ότι κάθε μονάδα μπορεί να παρέχει έως και 350 χιλιόμετρα στα οχήματα κάθε μέρα, με την πρίζα των 5,76 kW να είναι σε θέση να παρέχει μια ομολογουμένως αργή φόρτιση της μπαταρίας, ενώ οι οδηγοί πηγαίνουν στα καταστήματα, παρκάρουν για τη δουλειά ή αφήνουν τα οχήματά τους στο πεζοδρόμιο για το βράδυ.

Η Beam Global αναφέρει ότι μπορεί να αξιοποιήσει την υπάρχουσα υποδομή, με τις μονάδες BeamSpot να μην απαιτούν "νέα ή αναβαθμισμένα κυκλώματα δικτύου κοινής ωφέλειας, τάφρους, κατασκευές, διευκολύνσεις, μισθώσεις ή πολύπλοκες αδειοδοτήσεις".

Ωστόσο, η Beam Global θα απαιτήσει αρκετό χώρο, καθώς οι μονάδες έχουν ύψος 15 μέτρα με την επιλογή ανεμογεννήτριας ή 10 μετρα χωρίς αυτή.

Η Beam Global ελπίζει να αναπτύξει την καινοτόμο λύση της σε εκείνες τις περιοχές που την απαιτούν περισσότερο, όπως πυκνοκατοικημένες συνοικίες σε πόλεις όπου οι κάτοικοι δεν έχουν πρόσβαση σε γκαράζ ή στάθμευση εκτός δρόμου, καθώς και σε δημόσιους χώρους όπου ο χώρος δεν αποτελεί ίσως τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Η φόρτιση στο πεζοδρόμιο, όπου οι κάτοχοι EV μπορούν να συνδεθούν σε φανάρια και άλλες υπάρχουσες υποδομές, δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά η Beam Global έχει προσθέσει ένα ακόμη στοιχείο, παραγωντας τη δική της ενέργεια μέσω αιολικής και ηλιακής ενέργειας.

Η παρουσία ενσωματωμένων μπαταριών επιτρέπει στο BeamSpot να φορτίζει και να εκφορτίζει όταν απαιτείται, ενώ παράλληλα αξιοποιεί μια υπάρχουσα τροφοδοσία χαμηλού κυκλώματος όταν οι μπαταρίες στερεύουν ή η ηλιακή και αιολική ενέργεια δεν είναι αρκετή για να καλύψει τη ζήτηση.

Πάντως, μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό πόσο θα κοστίζει η κατασκευή και η εγκατάσταση τους, ούτε χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση.

Loading