Το αντίπαλο δέος του FIFA 20 δεν θα μπορούσε να λείπει από την Ε3 2019. Ο λόγος φυσικά για το eFootball PES 2020 της Konami, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 10 Σεπτεμβρίου για Xbox One, PS4 και Windows PC μέσω της πλατφόρμας Steam.
Στο εξώφυλλο θα βρίσκεται ο Lionel Messi, ενώ στη Legend Edition θα δούμε τον τεράστιο Ronaldinho και θα έχουμε στη διάθεση μας κάποια bonus για το myClub mode, όπως τον...Messi για 10 αγωνιστικές. Όσοι προπαραγγείλουν θα πάρουν και τον Andrés Iniesta μαζί με 1000 myClub coins.
Στόχος της Konami για τη νέα δεκαετία είναι να προσελκύσει το κοινό των eSports, αλλά και να προσφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αληθοφάνεια στο football simulation της. Ανάμεσα στις καινοτομίες του PES 2020 θα δούμε μια ανασχεδιασμένη Master League, το νέο Matchday mode και ριζικό επανασχεδιασμό όλων των μενού του παιχνιδιού.
Η εταιρεία προσέλαβε ως σύμβουλο τον Andrés Iniesta και έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη νέα τεχνική ντρίπλας που ονομάζεται Finesse Dribble, βασισμένη στην τρομερή ικανότητα του θρυλικού μέσου να διαβάζει το παιχνίδι και να ξεμαρκάρεται σε στενούς χώρους. Ακόμη, η Konami έχει "κλέψει" τις κινήσεις και το μοναδικό στυλ του Ronaldinho στον έλεγχο της μπάλας, τις ντρίπλες και στην πρώτη επαφή.
Στο νέο Master League θα δούμε ένα βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης που επιτρέπει στον gamer να ελέγχει καλύτερα την εξέλιξη του πρωταθλήματος, μαζί με έναν νέο αλγόριθμο για τις μεταγραφές που θα λαμβάνει υπόψιν το κόστος, τον προϋπολογισμό και άλλα σημαντικά στοιχεία του πραγματικού ποδοσφαίρου.
Στο Matchday mode θα διαλέγεις μία από τις δύο ομάδες για να συμμετέχεις στο εβδομαδιαίο event που ανάλογα με την πορεία σου θα σου προσφέρει έξτρα πόντους μέχρι να φτάσεις στον μεγάλο τελικό. Στο τέλος κάθε εβδομάδας θα επιλέγονται οι δύο κορυφαίοι παίκτες για να συμμετέχουν στον μεγάλο τελικό που θα μπορείς να παρακολουθήσεις σε ζωντανή μετάδοση (τα eSports που λέγαμε).
Σε άλλα νέα στοιχεία του PES 2020 θα δούμε αναβαθμισμένη μηχανική κινήσεων, νέες τεχνικές στον έλεγχο της μπάλας, μεγαλύτερη ακρίβεια στα σουτ και τις πάσες που θα εξαρτάται από την έκβαση και τις συνθήκες του παιχνιδιού (σε ποιο σημείο βρίσκεται ο παίκτης, με ποιο σκορ κλπ.), πιο ρεαλιστικές αμυντικές γραμμές με προσθήκη του εσκεμμένου φάουλ για να ανακοπεί κάποια επιθετική ενέργεια και σημαντικές βελτιώσεις στα γραφικά.
[Konami]