Σε νέους μπελάδες βρίσκεται η Facebook, με το γνωστό θέμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών να προκαλεί για ακόμα μια φορά την οργή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Telegraph, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να προτείνει νέα οδηγία για την επόμενη χρονιά, με την οποία θα αποτρέπει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από κάθε είδους στοχευμένη διαφήμιση εκμεταλλευόμενο τα δεδομένα των χρηστών του, τουλάχιστον χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Σε περίπτωση, μάλιστα, που δε συμμορφωθεί με την παρούσα οδηγία, η Facebook θα αντιμετωπίσει χρηματικά πρόστιμα και άλλες νομικές ενέργειες.
Παρά τους ισχυρισμούς της Facebook ότι τα δεδομένα δε διαμοιράζονται σε διαφημιστές για σκοπούς στοχευμένης διαφήμισης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι τα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να χειρίζονται τα δεδομένα των χρηστών με μεγαλύτερη διαφάνεια. Όπως υποστηρίζει, οι χρήστες θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο αναλύονται τα δεδομένα τους καθώς και πού χρησιμοποιούνται.
Αυτή τη στιγμή οι διαφημίσεις είναι η πρωταρχική πηγή εσόδων της Facebook και συνεπώς οι όποιες αλλαγές στην πολιτική της θα έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον...
[πηγή telegraph]