Λίγες μέρες πριν είδαμε τις κατηγορίες της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (FTC) κατά της Facebook για παραπλανητικές τεχνικές, με το δημοφιλές κοινωνικό να αντιμετωπίζει 20 χρόνια συστηματικής παρακολούθησης για θέματα ιδιωτικότητας. Τελικά, ο συμβιβασμός επιτεύχθηκε και στο εξής οι χρήστες θα είναι αυτοί που αποφασίζουν για τις ρυθμίσεις ασφαλείας τους και όχι το Facebook. Καιρός ήταν...
Όπως υπαγορεύει ο συμβιβασμός, στο εξής το Facebook:
- αποκλείεται από τις όποιες παραποιήσεις σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής ή της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών
- υποχρεούται να λάβει τη συγκατάθεση των χρηστών πριν από τη θέσπιση αλλαγών που παρακάμπτουν τις επιλογές ασφαλείας που έχουν ορίσει
- υποχρεούται να μπλοκάρει την πρόσβαση στο υλικό κάποιου χρήστη 30 ημέρες μετά τη διαγραφή του λογαριασμού του
- υποχρεούται να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφαλείας με στόχο τη γνωστοποίηση των κινδύνων που μπορούν να σχετίζονται με την ανάπτυξη και διαχείριση νέων προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών
- μέσα στις επόμενες 180 ημέρες και κάθε δύο χρόνια για την επόμενη 20ετία, υποχρεούται να δέχεται ελέγχους από ανεξάρτητους ελεγκτές που να πιστοποιούν ότι συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις της FTC και διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των δεδομένων των χρηστών.
Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που ορίζει ο συμβιβασμός, στο δυναμικό της Facebook εντάχθηκαν δύο νέοι Chief Privacy Officers, οι Erin Egan και Michael Richter. O Mark Zuckerberg δήλωσε ότι ανυπομονεί να αρχίσει να δουλεύει πάνω στις νέες αλλαγές και σίγουρα το ίδιο κι εμείς...
[πηγή techcrunch]