Στις αρχές Μαΐου ήρθε στη δημοσιότητα η αναφορά του Business Insider που αποκάλυπτε ορισμένα από τα σχέδια της Facebook για διάθεση πρωτότυπων τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσα από το κοινωνικό δίκτυο. Τώρα είναι η σειρά της Wall Street Journal να εμβαθύνει περισσότερο στο θέμα.
Σύμφωνα με τις πηγές τους, η Facebook βλέπει πάρα πολύ σοβαρά την ιστορία και έχει ξεκινήσει συζητήσεις με παραγωγούς του Hollywood για την δημιουργία original σειρών με budget που θα φτάνει έως και τα $3 εκατ. ανά επεισόδιο, ενώ προφανώς θα υπάρχουν και πολύ φθηνότερες παραγωγές. Το πλάνο είναι να λανσάρουν την υπηρεσία TV μέσα στο καλοκαίρι με περισσότερες από 20 σειρές και να προσεγγίσουν κυρίως το κοινό ηλικίας 13-34.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο επίσημο σχόλιο από τη Facebook, αλλά ο καπνός παραείναι πολύς για να μην υπάρχει φωτιά από κάτω.
[via]