Η Facebook αντιμετώπισε το μεγαλύτερο outage στην ιστορία της την περασμένη Τετάρτη, με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο να μη μπορούν είτε να πραγματοποιήσουν login, είτε να ανεβάσουν νέο περιεχόμενο στο κοινωνικό δίκτυο, στο Instagram και στο WhatsApp.
Η εταιρεία ήταν κατηγορηματική από την αρχή ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κάποιο κενό ασφαλείας ή επίθεση DDoS, και σήμερα αποκάλυψε ότι όλος ο σαματάς προήλθε από μια αλλαγή στις ρυθμίσεις του server της που έγινε κατά λάθος από έναν υπάλληλο της.
Αναλυτικές λεπτομέρειες για το ζήτημα δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, οπότε δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να τοποθετηθεί εκ νέου μέσα στις επόμενες ημέρες για περισσότερες διευκρινήσεις, καθότι βρέθηκε στο στόχαστρο επιχειρήσεων και διαφημιστών που δεν μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν τις πλατφόρμες της για τις καμπάνιες τους.
Είναι εξίσου ανησυχητικό το γεγονός ότι ένας τέτοιος κολοσσός παρέπαιε για σχεδόν 14 ώρες εξαιτίας ενός ανθρώπινου λάθους, κάτι ασυγχώρητο στην εποχή μας, αφού όλοι περιμένουν πως οι online υπηρεσίες είναι διαθέσιμες 24/7 και 365 ημέρες το χρόνο.
<center><blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Yesterday, as a result of a server configuration change, many people had trouble accessing our apps and services. We've now resolved the issues and our systems are recovering. We’re very sorry for the inconvenience and appreciate everyone’s patience.</p>— Facebook (@facebook) <a href="https://twitter.com/facebook/status/1106229690069442560?ref_src=twsrc%5Etfw">March 14, 2019</a></blockquote> <script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script> </center>