Η Facebook λανσάρει από σήμερα τις playable ads στο κοινωνικό δίκτυο, προσφέροντας στους χρήστες μια πιο διαδραστική εμπειρία όταν οι διαφημίσεις αφορούν εφαρμογές ή παιχνίδια και σαφέστατα μια καλύτερη μέθοδο προώθησης των προϊόντων για τους διαφημιστές.
Οι playable ads του Facebook θυμίζουν λίγο τις Instant Apps της Google και πρακτικά δίνουν στον χρήστη τη δυνατότητα να παίζουν ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού απευθείας από τη διαφήμιση χωρίς να χρειάζεται η εγκατάσταση στη συσκευή τους. Στη συνέχεια, φυσικά, θα υπάρχει η επιλογή να κατεβάσεις ή να αγοράσεις την εφαρμογή/παιχνίδι μεταφερόμενος στο κατάστημα.
Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του τμήματος gaming της Facebook, Rick Kelly,
"Με 6 εκατομμύρια εφαρμογές στα διάφορα καταστήματα εφαρμογών, πολλές φορές είναι δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις. Γι' αυτό, προσφέρουμε στους χρήστες και στις εταιρείες τα κατάλληλα εργαλεία που θα διευκολύνουν τη ζωή τους"
[via]