Σε μια προσπάθεια να ισχυροποιήσει τα εργαλεία marketing του κοινωνικού δικτύου της, η Facebook ανακοίνωσε ότι τα Sponsored Stories θα εμφανίζονται στο εξής στο Ticker, όπου παρουσιάζονται δηλαδή σε πραγματικό χρόνο όλα τα τελευταία νέα των χρηστών.
Η εκπρόσωπος της Facebook, Annie Ta, δήλωσε σε email της:
"Από την ερχόμενη Δευτέρα (σήμερα), τα Sponsored Stories θα εμφανίζονται σιγά-σιγά στο Ticker. Τα Sponsored Stories βοηθούν τους χρήστες του Facebook να βλέπουν όλες τις σχετικές διαφημίσεις με έναν τρόπο δύο φορές πιο ελκυστικό από τα Facebook ads."
Σε περίπτωση, πάντως, που από την αρχή δε συμπαθήσατε το Ticker και έκτοτε εξακολουθεί να σας ενοχλεί, σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να το αφαιρέσετε ακολουθώντας τον εξής οδηγό.
[πηγή mashable]