Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ρωτάει τους χρήστες αν είναι βέβαιοι ότι θέλουν να κοινοποιήσουν ένα άρθρο που δεν έχουν ανοίξει, μέσω μίας ανάρτησης στο Twitter. Η συγκεκριμένη δοκιμή θα είναι διαθέσιμη μόνο στο 6% των χρηστών Android παγκοσμίως.
H δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα εμφανίζει πλέον ένα αναδυόμενο παράθυρο, κατά το οποίο θα ζητείται η ανάγνωση του άρθρου από τον χρήστη πριν κοινοποιηθεί. Ωστόσο, θα διατίθεται η δυνατότητα απόρριψης του αναδυόμενου παράθυρου, καθώς είναι στην ευχέρεια του χρήστη αν επιθυμεί να προβεί σε άμεση κοινοποίηση ή σε πρότερη ανάγνωση του.
Μία παραπλήσια ενέργεια είχε δοκιμάσει και το Twitter τον Ιούνιο του 2020. Βέβαια, δεν παύει να αποτελεί ενοχλητικό το γεγονός ότι οι χρήστες θα υποχρεούνται να απαντήσουν σε ένα επιπρόσθετο αναδυόμενο παράθυρο, εκτός των υπολοίπων που προκύπτουν στις πλατφόρμες, καθώς κάλλιστα μπορεί να έχει διαβάσει ένα άρθρο κάπου αλλού στο διαδικτυακό περιβάλλον και να μην επιθυμεί μία ακόμη ανάγνωση.
Η Facebook ανέφερε ότι το αναδυόμενο παράθυρο επικεντρώνεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους να είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τα άρθρα που μοιράζονται με τους φίλους του, πιθανώς ως μια προσπάθεια καταπολέμησης της παραπληροφόρησης, φαινόμενο που η πλατφόρμα ήρθε αντιμέτωπη ουκ ολίγες φορές. Όπως προειδοποιεί το μήνυμα της εταιρείας, το να μην ανοίξετε ένα άρθρο μπορεί να οδηγήσει σε «απώλεια βασικών γεγονότων», καθώς οι τίτλοι συνήθως δεν παρουσιάζουν ολόκληρη την ιστορία.
Σύμφωνα με την ανάρτηση της Facebook:
Από σήμερα, δοκιμάζουμε έναν τρόπο για να προωθήσουμε την πιο ενημερωμένη κοινοποίηση ειδησεογραφικών άρθρων. Εάν πρόκειται να μοιραστείτε έναν σύνδεσμο άρθρου ειδήσεων που δεν έχετε ανοίξει, θα σας εμφανίζουμε μια προτροπή που θα σας ενθαρρύνει να το ανοίξετε και να το διαβάσετε, προτού το μοιραστείτε με άλλους.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!