Εκτός από τις μεγάλες αλλαγές στο News Feed του Facebook, όπου οι χρήστες θα βλέπουν περισσότερο περιεχόμενο από τους φίλους τους, ο Mark Zuckerberg είναι αποφασισμένος να καταπολεμήσει τα fake news και ανακοινώνει μια νέα μέθοδο για να φέρει εμφανίζονται ποιοτικές ειδήσεις στο κοινωνικό δίκτυο.
Ο ιδρυτής και CEO της Facebook αναγνωρίζει ότι αν δεν αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των fake news, τα κοινωνικά δίκτυα θα συνεχίζουν να διογκώνουν το πρόβλημα. Γι' αυτό, το πρώτο μέλημα θα είναι ο έλεγχος της αξιοπιστίας του μέσου, μια διαδικασία στην οποία θα έχουν ενεργό ρόλο και οι χρήστες που θα μπορούν στο εξής να βαθμολογούν την πηγή για την αξιοπιστία της.
"Δυσκολευτήκαμε πολύ να αποφασίσουμε από μόνοι μας για την αξιοπιστία των ειδήσεων σε έναν κόσμο με τόσο μεγάλες διαφοροποιήσεις. Σκεφτήκαμε να ζητήσουμε την βοήθεια ειδικών έξω από τους κόλπους της εταιρείας, αλλά και πάλι η απόφαση θα έφευγε από τα χέρια μας χωρίς να λύνεται το ζήτημα της αντικειμενικότητας. Γι' αυτό, αποφασίσαμε να δώσουμε τον λόγο στην κοινότητα του κοινωνικού δικτύου μας.
Κατά καιρούς εμφανίζονται ερωτηματολόγια σχετικά με την ποιότητα του Facebook σε όλους τους χρήστες. Στο εξής, θα ρωτάμε τους χρήστες αν γνωρίζουν κάποια συγκεκριμένη πηγή είδησης και τι πιστεύουν για την αξιοπιστία της."
Είναι μια διαφορετική προσέγγιση σε σύγκριση με ό,τι είχαμε δει μέχρι σήμερα. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτή είναι η πραγματική λύση στο πρόβλημα, μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που ένα κοινά αποδεκτό μέσο ενημέρωσης μοιράζεται ανακριβείς ειδήσεις (για σοβαρά θέματα πάντα) είτε λόγω απροσεξίας, είτε λόγω άλλων συμφερόντων...
[Facebook]