Facebook: Έρχονται τηλεοπτικές σειρές και εμφάνιση αναρτήσεων από αγνώστους

Πρόσφατα η Facebook αποκάλυψε αρκετά από τα σχέδια της για επέκταση των δραστηριοτήτων της σε τεχνολογίες που δεν αφορούν μόνο τον χώρο του Internet και το κοινωνικό δίκτυο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έπαψε να ασχολείται δυναμικά με την εξέλιξη του τελευταίου και πολύ σύντομα μάλιστα αναμένεται ότι θα δούμε νέα στοιχεία στο News Feed μας.

Σύμφωνα με αναφορά του Business Insider, η Facebook ετοιμάζει περίπου 24 τηλεοπτικά προγράμματα που θα κάνουν πρεμιέρα τον Ιούνιο μέσα από το κοινωνικό δίκτυο της, θέλοντας έτσι να κερδίσει το δικό της μερίδιο από τα δισεκατομμύρια που ξοδεύονται κάθε χρόνο για διαφημίσεις στην τηλεόραση. Όπως είχε δηλώσει ο Mark Zuckerberg τον περασμένο Φεβρουάριο, στόχος της εταιρείας είναι να δελεάζει τους χρήστες να επιστρέφουν στο κοινωνικό δίκτυο για να παρακολουθούν "περιεχόμενο σε συνέχειες".

Τα τηλεοπτικά προγράμματα που ετοιμάζονται έχουν χωριστεί σε δύο κατηγορίες. Η μία περιλαμβάνει λίγες σειρές με επεισόδια κανονικής διάρκειας (π.χ. τύπου Stranger Things) και η άλλη πιο ευκολόπεπτα clips διάρκειας 5-10 λεπτών, ενώ δεν θα λείψουν εκπομπές σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Το υλικό θα είναι διαθέσιμο μέσα από την ξεχωριστή καρτέλα Facebook Videos και θα πρωταγωνιστούν κορυφαία ονόματα της βιομηχανίας θεάματος.

Με αυτόν τον τρόπο έχουμε μια άμεση απάντηση στην ανακοίνωση της Google ότι θα προσθέσει σύντομα στην υπηρεσία YouTube εκπομπές των Ellen Degeneres, Katy Perry και Demi Lovato.

 

Η άλλη επερχόμενη αλλαγή παρατηρήθηκε από την ιστοσελίδα TechCrunch και αφορά την εμφάνιση αναρτήσεων από άγνωστους χρήστες, έτσι ώστε να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας. Η λειτουργία ονομάζεται "Latest Conversations" και θα βρίσκεται σε ξεχωριστή καρτέλα κάτω από τα "Photos" και "News".

Όταν ο χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση για κάποια είδηση, το κοινωνικό δίκτυο θα του εμφανίζει στα αποτελέσματα και αναρτήσεις χρηστών που δεν ανήκουν στο δίκτυο του (φίλοι, ακόλουθοι ή φίλοι - φίλων) μαζί με έναν μετρητή που θα ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για να δείχνει πόσοι κατά προσέγγιση ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα.

 

[Business Insider, TechCrunch]

Loading