Καλύτερο χώρο διαφήμισης από την Times Squares στη Νέα Υόρκη δε θα μπορούσε να βρει η Google, η οποία έκλεισε μέχρι το τέλος του έτους το τεράστιο billboard μπροστά από το ξενοδοχείο Marriott Marquis με σκοπό την προώθηση της πλατφόρμας Android.
Η οθόνη αποτελείται από 24 εκατ. LED pixels, έχει ύψος 8 ορόφων και μήκος περίπου όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, αλλά εκτός από διαφημιστικό billboard έχει και άλλες ενδιαφέρουσες χρήσεις. Οι περαστικοί μπορούν να δημιουργήσουν τον δικό τους χαρακτήρα Android με την εφαρμογή Androidify και να αιτηθούν για να εμφανιστεί στην οθόνη, ενώ όσοι τα καταφέρουν θα μπορούν να παίξουν διάφορα mini games.
Τέλος, εκτός από την προώθηση της νέας σειράς Nexus και των υπόλοιπων προϊόντων της (Chrome, Android Wear, Maps κλπ.), η Google θα διαφημίσει και 6 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Made with Code, Charity Water, WWF, Khan Academy, NRDC, Donors Choose και Give Directly).
[via]