Σήμερα, η Google δημοσιεύει τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, ο οποίος περιλαμβάνει τον αριθμό τέτοιων διαφημίσεων που απενεργοποιήθηκαν καθώς και τον αριθμό των κακόβουλων ιστοσελίδων (bad sites) που απομακρύνθηκαν μέσα στο 2017.
Επιπλέον, η Google μοιράζεται λεπτομέρειες σχετικά με τις πολιτικές της που συμβάλλουν στην αποτροπή των οικονομικών κινήτρων πίσω από τις κακόβουλες διαφημίσεις και ιστοσελίδες, συμπεριλαμβανομένων όσων προωθούν παραπλανητικό, ακατάλληλο ή επιβλαβές περιεχόμενο.
Μόνο το 2017, η Google απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της εταιρείας, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειοψηφία των κακόβουλων διαφημιστικών εμπειριών, όπως το malvertising και τα phishing scams, πριν προσβάλουν τους χρήστες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, τα τελευταία 15 χρόνια, η Google έχει επενδύσει σε τεχνολογία, χάραξη πολιτικής και στις δεξιότητες των ανθρώπων της, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου. Το 2017 ήταν, ωστόσο, η χρονιά που η εταιρεία πέτυχε να απομακρύνει τους περισσότερους κακόβουλους παράγοντες από το διαδικτυακό οικοσύστημα από κάθε άλλη φορά, αλλά και με τον ταχύτερο ρυθμό.
[Google]