Η τεχνολογία Google Duplex θα μπει για τα καλά στις ζωές μας τα επόμενα χρόνια, ειδικά για όσους κατοικούν στις ΗΠΑ, καθώς η Google έχει πολύ μεγαλύτερες βλέψεις για αυτήν απ' ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής. Για την ώρα, τα παραδείγματα μας δείχνουν μια εξελιγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη που συνομιλεί τηλεφωνικά με τον χρήστη για να πραγματοποιεί κρατήσεις σε εστιατόρια και κομμωτήρια, αλλά σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Information, ορισμένες πολύ μεγάλες εταιρείες βρίσκονται σε αρχικό στάδιο δοκιμών για να ελέγξουν αν θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα τηλεφωνικά κέντρα τους!
Η αναφορά αυτή έρχεται σε μια χρονική περίοδο όπου τα cloud-based τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν από μόνα τους μια βιομηχανία αξίας $6.8 δισ. και αναμένεται ότι θα φτάσουν τα $20.9 δισ. μέχρι το 2022. Στις εταιρείες που χρησιμοποιούν τέτοιου είδους υπηρεσίες συμπεριλαμβάνονται και κολοσσοί όπως οι Amazon, IBM, Microsoft και Cisco, επομένως, αντιλαμβανόμαστε ότι η αντικατάσταση τους με το Google Duplex θα ήταν αδιαμφισβήτητα μια ιδιαίτερα οικονομική λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google, η εταιρεία δεν έχει ενεργή συμμετοχή στις δοκιμές της τεχνολογίας με τις επιχειρήσεις, ωστόσο, οι τελευταίες πειραματίζονται με το Google Duplex από μόνες τους. Τονίζει, επίσης, ότι είναι πολύ σημαντικό να προφέρουν μια σωστή εμπειρία τόσο στους χρήστες, όσο και στις επιχειρήσεις, γι' αυτό πραγματοποιούν μικρά βήματα και λαμβάνουν το απαραίτητο feedback προτού προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο.
Εάν επιτύχει η χρήση του Google Duplex στα τηλεφωνικά κέντρα, τότε δεν αποκλείεται να υπάρξουν μεγάλες αντιδράσεις από τη στιγμή που θα κινδυνεύσουν πολλές θέσεις εργασίας. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να αποδειχθεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί όντως να διαχειριστεί πολύπλοκες καταστάσεις, διαφορετικές συμπεριφορές από διαφορετικούς ανθρώπους, ασαφή αιτήματα κλπ.
[via]