Έναν διαφορετικό δρόμο αποφάσισε να ακολουθήσει η Google προκειμένου να πιέσει την Apple να ενσωματώσει το πρότυπο RCS για τα γραπτά μηνύματα στην εφαρμογή - υπηρεσία Messages.
Αυτή τη φορά η Google βγάζει στην φόρα τον μεγάλο αντίπαλο της δημιουργώντας μια ξεχωριστή και επιθετική ιστοσελίδα, ενώ ο επίσημος λογαριασμός του Android στο Twitter εξακολουθεί να δημοσιεύει κατά καιρούς tweets που παροτρύνει την Apple να υιοθετήσει το RCS χρησιμοποιώντας το hashtag #GetTheMessage.
Το πρότυπο RCS πρωτοεμφανίστηκε το 2017 για να ακολουθήσει το επίσημο λανσάρισμα του μετά από δύο χρόνια, ενώ φέτος η Google επιβεβαίωσε στο συνέδριο Google I/O 2022 ότι χρησιμοποιείται από 500+ εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως στην εφαρμογή Android Messages.
Εάν και εφόσον η Apple κάνει το βήμα με το RCS, τότε όλα τα γραπτά μηνύματα μεταξύ iPhone και συσκευών Android (και το αντίστροφο) θα μπορούν να περιλαμβάνουν «εμπλουτισμένα στοιχεία» όπως μεγάλα αρχεία multimedia (φωτογραφίες, videos, GIFs), δείκτες ότι κάποιος πληκτρολογεί ή ότι διάβασε το μήνυμα, αποστολή μηνυμάτων μέσω WiFi κλπ.
[Google]