Τον περασμένο Μάιο η Google παρουσίασε την υπηρεσία αναζήτησης Google Flights, ένα εργαλείο για ανεύρεση διαθέσιμων πτήσεων καθώς και σύγκριση τιμών των εισιτηρίων.
Ωστόσο, λόγω της έναρξης της εορταστικής περιόδου, η κορυφαία μηχανή αναζήτησης στον κόσμο έχει φροντίσει από τις αρχές του Δεκέμβρη να τοποθετεί τα δικά της αποτελέσματα αναζήτησης πτήσεων πάνω από όλα τα υπόλοιπα, παραγκωνίζοντας έτσι τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του online ταξιδιού (βλ. Kayak, Orbitz, Expedia, Priceline, Travelocity).
Με άλλα λόγια, μία απλή αναζήτηση του τύπου "flights from athens to paris" εμφανίζει στην κορυφή των αποτελεσμάτων την υπηρεσία Google Flights, κάτι το οποίο φαίνεται να έχει εξοργίσει πολύ τις τελευταίες. Όπως υποστηρίζουν, η Google καταχράται την εξουσία της στην αγορά της διαδικτυακής αναζήτησης αποσκοπώντας στην απόλυτο έλεγχο της βιομηχανίας online ταξιδιού, μιας βιομηχανίας αξίας $110 δισεκατομμυρίων!
Πράγματι, οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες οφείλουν περίπου το 10-20% της επισκεψιμότητάς τους στη Google και συνεπώς η τρέχουσα τακτική της εταιρείας δείχνει να πλήττει τα συμφέροντά τους. Και ενώ αυτές παίρνουν προμήθεια από τις αεροπορικές εταιρείες για κάθε κράτηση εισιτηρίου στην οποία λειτουργούν ως ενδιάμεσες, η Google ανακατευθύνει απευθείας στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών και όχι σε αυτές...
[πηγή venturebeat]