Το νέο πείραμα της ομάδας Area 120 της Google ονομάζεται Shoploop και αποτελεί ουσιαστικά μια πλατφόρμα αγορών που προβάλει τα προς πώληση προϊόντα μέσα από μικρής διάρκειας videos.
Σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πωλητές θα δημοσιεύουν mini videos - παρουσιάσεις ή/και reviews των προϊόντων που διαθέτουν, έτσι ώστε ο χρήστης να παίρνει μια εικόνα για αυτό που ενδεχομένως επιθυμεί να αγοράσει χωρίς να επισκεφθεί κάποιο φυσικό κατάστημα. Η διάρκεια αυτών των videos δεν θα μπορεί να ξεπερνά τα 90 δευτερόλεπτα.
Σε πρώτη φάση, το Shoploop θα περιλαμβάνει προϊόντα makeup, περιποίησης δέρματος, μαλλιών και νυχιών, αλλά αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερες κατηγορίες αν κριθεί επιτυχημένη η λειτουργία του. Οι καταναλωτές θα μπορούν να αποθηκεύσουν τα videos προϊόντων που τους άρεσαν για να τα αγοράσουν αργότερα ή να προχωρήσουν στην αγορά μέσα από το κατάστημα του πωλητή. Υπάρχει και η επιλογή να ακολουθούν συγκεκριμένα καταστήματα για να βλέπουν τα νέα videos που προσθέτουν στην πλατφόρμα, καθώς και να τα μοιράζονται.
Το Shoploop είναι διαθέσιμο από σήμερα στις ΗΠΑ μόνο μέσα από την ομώνυμη εφαρμογή για συσκευές Android και iOS, ωστόσο, δουλεύουν ήδη και τη desktop έκδοση.
[Google]