Google Stadia: Έφτασε κιόλας το τέλος για τη game streaming υπηρεσία;

Σε μια περίοδο όπου ο χώρος του gaming «βγάζει φωτιές» με τις τεράστιες (σε οικονομικό και πρακτικό επίπεδο) εξαγορές να δίνουν και να παίρνουν, η Google φαίνεται ότι για ακόμα μία φορά θα αποδειχθεί κατώτερη των περιστάσεων και των προσδοκιών που δημιουργεί. Ο λόγος για την υπηρεσία Stadia, η οποία για αλλού ξεκίνησε και αλλού οδεύει.

Σύμφωνα με ευρήματα των ιστοσελίδων The Verge και Business Insider, η Google έχει υποβαθμίσει σιωπηλά το project ανάπτυξης της game streaming υπηρεσίας, καθώς ο επικεφαλής Phil Harrison πλέον θα απευθύνεται στον αντιπρόεδρο του τμήματος συνδρομητικών υπηρεσιών και όχι στον επικεφαλής του τμήματος hardware, κ. Rick Osterloh. Πληροφορίες εκ των έσω λένε ότι τα μεγάλα κεφάλια της Google είναι δυσαρεστημένα με το επίπεδο των πωλήσεων και της γενικότερης απόδοσης του Stadia, γι’ αυτό εξετάζουν πλέον διαφορετικούς δρόμους για την τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί μέχρι στιγμής.

Η αναφορά του Business Insider κάνει λόγο για στροφή της Google σε εταιρείες όπως η Peloton με σκοπό να δημιουργήσουν online demo και playable εμπειρίες, χωρίς δηλαδή να εστιάζουν στον πρωταρχικό στόχο των video games. Μάλιστα, ήδη κάποιοι έχουν εντοπίσει ένα παιχνίδι για τα ποδήλατα της Peloton που τροφοδοτείται από το “Google Stream” και ενδεχομένως αυτή θα είναι η νέα ονομασία της τεχνολογίας του Google Stadia.

Πηγή εκ των έσω ανέφερε στο Business Insider πως πλέον μόνο το 20% των ενεργειών ανάπτυξης του Stadia αφορά τα video games. Αρκετά μέλη της ομάδας επιθυμούν διακαώς να συνεχίσουν να αναπτύσσουν την υπηρεσία, διότι έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για να την κάνουν να πετύχει, αλλά δεν είναι αυτοί που…βάζουν τα λεφτά.

Από μία άποψη είναι λογικό η Google να προσπαθεί να βγάλει κέρδος από ένα χαμένο στοίχημα πουλώντας άδειες χρήσης για την τεχνολογία της, αλλά σε περίπτωση που ακυρώσει οριστικά το project του Stadia θα είναι μια ακόμη τεράστια ήττα ίσως μεγαλύτερου μεγέθους και από αυτήν του Google+. Αποδεικνύεται ότι όσο μεγάλη και αν είναι μια εταιρεία, όσους πόρους και αν διαθέτει, δεν είναι καθόλου εύκολο να πετύχει σε τομείς όπου δεν έχει καμία πρότερη εμπειρία.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr

[via]

Loading