Η 343 Industries όχι μόνο δεν πρόλαβε να έχει έτοιμο το Halo Infinite για την πρεμιέρα των Xbox Series X/S, αλλά θα καθυστερήσει αρκετά την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού, καθώς ανακοίνωσε πως το λανσάρισμα του μετατίθεται για το φθινόπωρο του 2021.
Η απόφαση για την αναβολή στην κυκλοφορία του πάρθηκε τον από τον επικεφαλής του project, κ. Joseph Staten, ο οποίος πήρε αυτή τη θέση μόλις τον περασμένο Αύγουστο ως βετεράνος στην ανάπτυξη των Halo από την εποχή της Bungie. Μόλις ανέλαβε καθήκοντα διαπίστωσε πως χρειάζεται ακόμα αρκετός χρόνος προκειμένου να φτάσει στο επίπεδο που το οραματίζεται η εταιρεία, παρόλα αυτά, δήλωσε εκστασιασμένος από την εμπειρία του campaign. Ο ίδιος το τερμάτισε δύο φορές και χαρακτηρίζει τον κόσμο του ως τον πιο διευρυμένο που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι Halo.
Στο εκτενέστατο δημοσίευμα της η εταιρεία μοιράστηκε αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το παιχνίδι, αναλύοντας με λεπτομέρειες τις βελτιώσεις που γίνονται στα γραφικά, στο multiplayer και γενικότερα σε κάθε πτυχή του Halo Infinite. Σχετικά με το campaign demo που έλαβε ανάμεικτες κριτικές τον περασμένο Ιούλιο για τα γραφικά του, η 343 Industries διευκρινίζει πως ο σκοπός του ήταν να δείξει το gameplay και σίγουρα το επίπεδο των γραφικών δεν πλησίαζε καν αυτό που ετοιμάζουν.
Σχετικά με το multiplayer, το Halo Infinite θα δώσει πολλές επιλογές διαμόρφωσης και διακόσμησης των χαρακτήρων, με τους gamers να μπορούν να προμηθευτούν νέο υλικό είτε μέσω μικροσυναλλαγών, είτε με την πρόοδο που σημειώνουν παίζοντας. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα υπάρχουν loot boxes.
Το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει για Windows PC, Xbox One και Xbox Series X/S.
Photo Gallery
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.