Το 63% των χρηστών smartphone δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς το κινητό τους ενώ το 92% παραδέχεται ότι το κόστος επισκευής μίας σπασμένης οθόνης είναι πολύ υψηλό. Η νέα υπηρεσία HUAWEI Cares έρχεται για να δώσει λύσεις στις ανησυχίες των Ελλήνων καταναλωτών σήμερα σε περίπτωση βλάβης του smartphone τους.
Τι θα πρέπει λοιπόν να λαμβάνουμε υπόψιν πριν επιλέξουμε να εμπιστευθούμε κάποιον ειδικό;
Στην εποχή μας είναι δύσκολο να σκεφτούμε έστω και μια ημέρα χωρίς το smartphone μας, το οποίο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Η Huawei, δίνοντας προτεραιότητα στον πελάτη, διεξήγαγε μια πανευρωπαϊκή έρευνα καταναλωτών, για να εξακριβώσει τι ανησυχεί περισσότερο τους χρήστες των smartphone. Στην πραγματικότητα, ό,τι είναι σημαντικό για εμάς βρίσκεται στη μνήμη της συσκευής: διευθύνσεις συγγενών, οικογενειακές φωτογραφίες, τραπεζικές εφαρμογές, επαγγελματικό mail, ημερολόγιο και πολλά άλλα. Πιο συγκεκριμένα ακολουθούν τα στοιχεία για τους Έλληνες χρήστες:
- το 74,40% πιστεύει ότι είναι αρκετά δύσκολο να ζήσουν χωρίς το smartphone τους
- το 91% θεωρεί ότι το κόστος αντικατάστασης οθόνης είναι αρκετά υψηλό
- το 72,20% αποθηκεύει πολύ σημαντικά αρχεία στο κινητό του
- το 44,80% δηλώνει ότι θα βιώσει αρνητικά συναισθήματα σε περίπτωση απώλειας των δεδομένων που έχει αποθηκευμένα στο κινητό του
Χρησιμοποιώντας το smartphone μας σχεδόν όλη την ώρα, το ρίσκο είναι μεγάλο, καθώς ακόμη και ο πιο προσεκτικός χρήστης μπορεί να προκαλέσει ζημιά. Ως εκ τούτου, προκύπτει το ερώτημα - πού μπορούμε να επιδιορθώσουμε το smartphone μας με υψηλής ποιότητα υπηρεσίες και ταυτόχρονα σε λογική τιμή;
Η ασφάλεια προέχει
Το να δίνεις το smartphone σου σε άλλους δεν είναι εύκολη επιλογή. Είναι θέμα εμπιστοσύνης. Από τη στιγμή που αναζητάμε βοήθεια σε μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα, ενδέχεται η επιλογή μας να είναι λανθασμένη. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτοί οι χώροι διαθέτουν επαγγελματικό εξοπλισμό και πρόσβαση σε κατάλληλα, αυθεντικά ανταλλακτικά. Πώς μπορούμε λοιπόν να νιώσουμε ασφαλείς δίνοντας τη συσκευή μας σε κάποιον να την επιδιορθώσει;
Για την Huawei οι πελάτες είναι προτεραιότητα, γι’ αυτό και η εταιρεία ακούει τις ανάγκες και τις ανησυχίες τους. Η έρευνα απέδειξε ότι το 62,70% των Ελλήνων ανησυχεί σε περίπτωση σπασμένης οθόνης, ατυχήματος με νερό στο κινητό τους με ποσοστό 57,10% ή πιθανή αδυναμία μπαταρίας σε ποσοστό 50,30%. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως λογικό το 89,30% των Ελλήνων χρηστών να συμφωνούν στην άποψη ότι οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν περισσότερα για την προστασία τους σε περίπτωση ατυχήματος ή ανθρώπινου λάθους.
Ως αποτέλεσμα, η νέα υπηρεσία Huawei Cares είναι η άμεση απάντηση στις ανησυχίες των χρηστών. Τα smartphones συνήθως περιέχουν πολλά δεδομένα και σημαντικές πληροφορίες για τους χρήστες τους. Έτσι, όλη η επισκευή της συσκευής που λαμβάνει χώρα σε εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Huawei πραγματοποιείται με την ενεργοποίηση της λειτουργίας Maintenance στο smartphone, έτσι ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να ανησυχούν για την ασφάλεια του ιδιωτικού τους απορρήτου. Η HUAWEI διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα των δεδομένων του σύμφωνα με όλες τις διατάξεις.
Αφήστε το στους επαγγελματίες
Οποιαδήποτε επισκευή, πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες που διαθέτουν ειδικές δεξιότητες και εξοπλισμό. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην πραγματοποιούμε μόνοι μας τυχόν χειρισμούς - επισκευές, διότι χωρίς τη διάγνωση, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν τα ακριβή αίτια της βλάβης που εντοπίζουμε στη συσκευή μας.
Ως κατασκευαστής, η Huawei είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία της συσκευής. Ως εκ τούτου, η εταιρεία ενδιαφέρεται για τους χρήστες των smartphones της, προσφέροντας όχι μόνο άμεσες και ασφαλείς επισκευές σε εξουσιοδοτημένα σημεία εξυπηρέτησης αλλά και κατάλληλες τιμές.
Φροντίζουμε για την οθόνη σας σαν τα μάτια μας
Η πτώση του κινητού τηλεφώνου σε σκληρή και τραχιά επιφάνεια - ακόμα και από ένα σχετικά μικρό ύψος - έχει συμβεί σχεδόν σε όλους μας. Με λίγη τύχη, η οθόνη έχει μόνο λίγες γρατζουνιές, αλλά αν είναι ραγισμένη υπάρχει πρόβλημα στη χρήση της. Αυτή η ζημιά είναι μία από τις πιο συχνές και συνεπώς από αυτές που μας φοβίζουν περισσότερο.
Σε περίπτωση που η οθόνη του smartphone καταστραφεί, η νέα υπηρεσία Huawei Cares επιτρέπει στον πελάτη να λάβει πλήρη υποστήριξη από εξειδικευμένους επαγγελματίες. Οι κάτοχοι των περισσότερων μοντέλων της Huawei θα λάβουν υψηλές εκπτώσεις έως και 50%.
Το καλύτερο κινητό τηλέφωνο με το καλύτερο service
Οι ναυαρχίδες της Huawei κερδίζουν τις καρδιές των χρηστών με την υψηλή ποιότητα των λειτουργιών και την ανθεκτικότητα τους. Η εταιρεία προσπαθεί συνεχώς να γίνεται όλο και καλύτερη για τους καταναλωτές της. Η υπηρεσία της Huawei Cares περιλαμβάνει όχι μόνο την επισκευή της οθόνης αλλά και την αντικατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να επιτευχθεί υψηλή απόδοση όπως ακριβώς την ημέρα της αγοράς της.
Οι ειδικοί της Huawei βελτιστοποιούν ένα επισκευασμένο smartphone, κάνοντας τη συσκευή να λειτουργεί γρήγορα και ομαλά. Επιπλέον, η νέα υπηρεσία Huawei Cares παρέχεται μέσω των εξουσιοδοτημένων επισκευαστικών σημείων είτε μέσω της υπηρεσίας pick up and return. Οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν δωρεάν συντήρηση, καθαρισμό και εξυπηρέτηση (εκτός εγγύησης), ενώ η Huawei επωμίζεται το υπολειπόμενο κόστος.
Η υπηρεσία Huawei Cares θα διαρκέσει έως και τις 14 Σεπτεμβρίου 2019.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα μας.