Η Google πειραματίζεται με μια νέα λειτουργία επαλήθευσης στη μηχανή αναζήτησης που θα διευκολύνει τους χρήστες να αποφεύγουν το κλικ σε ψεύτικους ή παραπλανητικούς συνδέσμους ιστοσελίδων. Μερικοί χρήστες βλέπουν μπλε επαληθευμένα σημάδια ελέγχου δίπλα σε links επιχειρήσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, τα οποία υποδεικνύουν ότι η εταιρεία - όπως η Microsoft ή η Apple - είναι γνήσια και όχι κάποιος αντιγραφέας που προσπαθεί να επωφεληθεί από ένα αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα.
«Πειραματιζόμαστε τακτικά με λειτουργίες που βοηθούν τους αγοραστές να εντοπίζουν αξιόπιστες επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο και αυτή τη στιγμή εκτελούμε ένα μικρό πείραμα που εμφανίζει σημάδια ελέγχου δίπλα σε ορισμένες επιχειρήσεις στη Google», δήλωσε στο The Verge η εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων της Google, Molly Shaheen.
Η ιστοσελίδα ήδη έχει εντοπίσει σημάδια ελέγχου δίπλα σε links επίσημων ιστοσελίδων για τις Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon και HP, αλλά αυτά δεν εμφανίζονταν πλέον όταν συνδεόταν σε διαφορετικό λογαριασμό Google - που σημαίνει ότι αυτό το πείραμα δεν έχει επεκταθεί ευρέως ακόμα.
Αν περάσετε το ποντίκι πάνω από ένα σημάδι ελέγχου, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που εξηγεί ότι «τα σήματα της Google υποδηλώνουν ότι αυτή η επιχείρηση είναι αυτή που λέει ότι είναι», το οποίο καθορίζεται από πράγματα όπως η επαλήθευση της ιστοσελίδας, τα δεδομένα του Merchant Center και οι χειροκίνητες αναθεωρήσεις σύμφωνα με τη Shaheen.
Το νέο πείραμα αναζήτησης φαίνεται να αποτελεί επέκταση της λειτουργίας της Google Brand Indicators for Message Identification (BIMI), η οποία χρησιμοποιείται για την εμφάνιση σημάτων ελέγχου στις εφαρμογές web και κινητών τηλεφώνων του Gmail δίπλα σε αποστολείς που έχουν υιοθετήσει την πλατφόρμα επαλήθευσης. Η Google δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τα σημεία ελέγχου αναζήτησης ακόμα, ούτε έχει πει πότε (ή αν) περισσότεροι χρήστες μπορούν να περιμένουν να δουν τη λειτουργία.
[via]