Η Google φέρνει τον κλασικό Μάγο του Οζ (1939) στο Sphere του Las Vegas χάριν στην AI!

Η Google DeepMind και η Google Cloud συνεργάστηκαν με τα Sphere Studios, τη Magnopus, τη Warner Bros και άλλους για να αναδημιουργήσουν την κλασική ταινία «Ο Μάγος του Οζ» του 1939 για την κολοσσιαία οθόνη που τοποθετήθηκε στην αρένα ψυχαγωγίας Sphere στο Λας Βέγκας.

Ο Μάγος του Οζ ήταν μια ταινία μεγάλου μήκους που κυκλοφόρησε το 1939 και γιορτάστηκε για τη χρήση της τεχνολογίας Technicolor. Χρησιμοποίησε μια κινηματογραφική κάμερα τριών ταινιών Technicolor 35 χιλιοστών για να δημιουργήσει τα ζωντανά χρώματα της ταινίας, όπως ο κίτρινος δρόμος από τούβλα και η σμαραγδένια πόλη.

Σε μια ανάρτηση στο blog, η Google δήλωσε ότι χρησιμοποίησε «ειδικά ρυθμισμένες» εκδόσεις των εργαλείων παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης Veo, Imagen και Gemini για τη δουλειά αυτή. Πολλαπλές ομάδες και συνεργάτες της Google ανέπτυξαν ένα νέο εργαλείο «σούπερ ανάλυσης» βασισμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τη μετατροπή των μικροσκοπικών slides από το 1939 σε εικόνες «υπερ-υψηλής ευκρίνειας» που θα ξεπηδούν μέσα στο Sphere.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Sphere του Λας Βέγκας διαθέτει μια τεράστια οθόνη LED με ανάλυση 16Κ, την οθόνη με την υψηλότερη ανάλυση στον κόσμο μέχρι σήμερα. Η οθόνη τυλίγεται γύρω από το εσωτερικό του σφαιρικού χώρου, όπου ένα καθιστό κοινό 17.600 ατόμων μπορεί να παρακολουθήσει το περιεχόμενο που αναπαράγεται.

Οι ομάδες είχαν να δουλέψουν με την αρχική ταινία διάρκειας 102 λεπτών και προμηθεύτηκαν αρχεία με το σενάριο των γυρισμάτων, εικονογραφήσεις της παραγωγής, φωτογραφίες, σχέδια σκηνικών και παρτιτούρες ως συμπληρωματικό υλικό. Χρησιμοποιώντας μια διαδικασία γνωστή ως fine-tuning, όλο το υλικό χρησιμοποιήθηκε για την εκπαίδευση των Veo και Gemini σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες των πρωτότυπων χαρακτήρων, του περιβάλλοντός τους και άλλων στοιχείων της παραγωγής, όπως οι εστιακές αποστάσεις της κάμερας για συγκεκριμένες σκηνές.

Μία από τις πολυπλοκότητες που αντιμετώπισαν η Google και άλλες ομάδες ήταν η μεγέθυνση των αρχικών κοκκωδών εικόνων ώστε να ταιριάζουν στην ανάλυση 16K x 16K της Sphere. «Δεν είναι ότι η ομάδα μπορεί απλά να εισάγει μερικές οδηγίες για την AI και να τελειώσει», αναφέρεται. Οι παραδοσιακές ταινίες χρησιμοποιούν περικοπές με την κάμερα για να αφαιρέσουν χαρακτήρες από συγκεκριμένες σκηνές. Ωστόσο, η εμπειρία του Sphere απαιτεί όλα τα στοιχεία να είναι μαζί με υπερρεαλιστική λεπτομέρεια.

Αν και η Google θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει συμβατικό CGI για να χειριστεί το ζήτημα της κλιμάκωσης, δήλωσε ότι η αποτελεσματική συμπλήρωση των υπόλοιπων σκηνών δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Οι ομάδες πραγματοποίησαν AI outpainting για να επεκτείνουν τα φόντα και να αναδημιουργήσουν ψηφιακά υπάρχοντες χαρακτήρες που διαφορετικά δεν θα εμφανίζονταν στην ίδια οθόνη.

«Η ομάδα ανέπτυξε καινοτόμες τεχνικές αφήγησης που επιτρέπουν σε πολλούς χαρακτήρες να παραμένουν στην οθόνη για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ακόμη και όταν το παραδοσιακό μοντάζ θα υπαγόρευε περικοπές. Αυτό ενισχύει την εμβύθιση του κοινού, κάνοντάς το να νιώθει ότι είναι μέρος του επικού ταξιδιού», αναφέρεται σε δελτίο τύπου.

Το Google Cloud προσέφερε μια εξαιρετικά κλιμακούμενη και βελτιστοποιημένη για την Τεχνητή Νοημοσύνη υποδομή για να χειριστεί τις τεράστιες απαιτήσεις δεδομένων και υπολογισμών του κινηματογραφικού έργου. Πάνω από 1,2 petabytes δεδομένων έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία καθ' όλη τη διάρκεια του project μέχρι σήμερα.

Το project προσκάλεσε χιλιάδες ερευνητές, προγραμματιστές, καλλιτέχνες VFX, αρχειοθέτες και παραγωγούς από την Google και τους συνεργάτες της. Εργάστηκαν επί μήνες για να επανασχεδιάσουν την κλασική ταινία του 1939 χρησιμοποιώντας AI, παραδοσιακά οπτικά εφέ και κινηματογραφικές τεχνικές.

Ο Μάγος του Οζ θα προβληθεί στο Sphere του Λας Βέγκας στις 28 Αυγούστου του τρέχοντος έτους.

[via]

Loading