Η Microsoft «κόβει» το Twitter από τη διαφημιστική πλατφόρμα της
Νέος «πόλεμος» στα σκαριά στον τεχνολογικό κόσμο, με τη Microsoft να ανακοινώνει επίσημα ότι από τις 25 Απριλίου 2023 θα αφαιρέσει την Twitter από το πρόγραμμα Microsoft Advertising.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες δεν θα μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στον Twitter λογαριασμό τους μέσω του εργαλείου διαχείρισης Digital Marketing Center για να προγραμματίζουν, να δημιουργούν και να διαχειρίζονται τα tweets ή τα drafts τους. Επιπλέον, δεν θα είναι εφικτό να βλέπεις προηγούμενα tweets και την πορεία τους (engagement) μέσα από την πλατφόρμα της Microsoft.
Πρόκειται για ακόμη ένα πολύ σοβαρό χτύπημα για την Twitter, η οποία έχει χάσει περισσότερους από τους μισούς μεγάλους διαφημιστές της από τότε που ανέλαβε τα ηνία ο Elon Musk. Ο τελευταίος απειλεί τώρα τη Microsoft με αγωγή και μένει να δούμε αν θα ανοίξει μια νέα δικαστική διαμάχη.
Όλα αυτά γίνονται λίγες ημέρες πριν ολοκληρωθεί η μετάβαση στο νέο API της Twitter (σ.σ. στις 29 Απριλίου 2023), το οποίο κοστίζει $42,000 / μήνα (!) για τις επιχειρήσεις. Η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο Elon Musk είναι τρομερά υψηλή για να την αντέξουν όχι μόνο οι μικροί παίκτες της αγοράς, αλλά και οι μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο ένας μετά τον άλλο εγκαταλείπουν οριστικά το Twitter. Χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ (NWS) που ενημέρωσε τους χρήστες πως στο εξής δεν θα δημοσιεύει ειδοποιήσεις εκτάκτου ανάγκης μέσα από το Twitter λόγω του νέου API!
[via]