Το Instagram ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία που απευθύνεται στους δημιουργούς περιεχομένου που λαμβάνουν ένα τεράστιο όγκο άμεσων μηνυμάτων (DMs) στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, η νέα ενημέρωση διορθώνει ένα από τα απογοητευτικά ζητήματα για τους δημιουργούς περιεχομένου, το φιλτράρισμα των μηνυμάτων που είναι σημαντικά για αυτούς.
Οι χρήστες του Instagram με λογαριασμό creator μπορούν πλέον να φιλτράρουν τα αιτήματα μηνυμάτων στα εισερχόμενα τους με βάση τον αποστολέα τους. Αυτή η λειτουργία είναι παρόμοια με τον τρόπο που οι ετικέτες (labels) του Gmail, επιτρέποντας στους χρήστες να κατηγοριοποιούν τα εισερχόμενα μηνύματα και να έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά πατώντας στις ετικέτες. Οι δημιουργοί του Instagram θα εξακολουθούν να μπορούν να ταξινομούν τα μηνύματα με βάση το πιο πρόσφατα ληφθέν μήνυμα και με βάση τον αριθμό των followers.
Επιπλέον, με τη νέα ενημέρωση, οι δημιουργοί θα μπορούν να ταξινομούν και να φιλτράρουν τα αιτήματα μηνυμάτων με βάση τους επαληθευμένους λογαριασμούς, τις επιχειρήσεις, τους δημιουργούς και τους συνδρομητές. Αυτό θα βοηθήσει τους δημιουργούς να εντοπίζουν τα μηνύματα υψηλής προτεραιότητας και να απαντούν πρώτα σε αυτά. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο για τους δημιουργούς, καθώς μπορούν να περιορίσουν αυτά που εμφανίζονται στα εισερχόμενά τους και να δώσουν προσοχή σε αυτά που είναι ωφέλιμα για αυτούς.
Εκτός από αυτό, η νέα ενημέρωση φέρνει επίσης έναν φάκελο "Stories Replies", ο οποίος θα αποθηκεύει όλα τα Stories στα οποία έχετε απαντήσει. Η επιλογή ταξινόμησης και φιλτραρίσματος είναι προσβάσιμη από το επάνω μέρος των εισερχομένων, επιτρέποντας στους χρήστες να μεταβούν γρήγορα σε Stories και αιτήματα μηνυμάτων.
[via]