Το Instagram επιτρέπει πλέον στους χρήστες να ψωνίζουν προϊόντα απευθείας από τα Stories. Από εδώ και στο εξής, τα brands θα είναι σε θέση να επεκτείνουν την πώληση προϊόντων και μέσω Instagram Stories.
Σε μια ανάρτηση που αναγγέλλει την ενημέρωση, η εταιρεία αναφέρει ότι συνεργάζεται με brands όπως η Adidas, η Aritzia και η Louis Vuitton μεταξύ άλλων.
Οι χρήστες θα μπορούν να μάθουν απευθείας για τα προϊόντα επιλέγοντας το νέο εικονίδιο για αγορές, απ' όπου θα μπορούν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες και ενδεχομένως να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Αυτή η νέα λειτουργία φαίνεται ότι είναι κατάλληλη για τους δημιουργούς περιεχομένου του Instagram, οι οποίοι συχνά συνεργάζονται με brands για να προωθήσουν προϊόντα στην πλατφόρμα. Η νέα λειτουργία αγορών επιτρέπει την επισήμανση πολλών προϊόντων στo ίδιο Story.
Τα Instagram Stories έγιναν γρήγορα ένα από τα πιο περιζήτητα features της πλατφόρμας, με 300 εκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Επίσης, to Instagram επιχείρησε να κερδίσει χρήματα από αυτήν, προσφέροντας πρόσβαση σε διαφημίσεις στα brands, καθώς και product links.