Ο δρόμος για την ενσωμάτωση ενός link στο Instagram είναι διττός: Ο πρώτος αφορά την αντιγραφή-επικόλληση του επιθυμητού link στις πληροφορίες του προφίλ του χρήστη στο bio. Ο δεύτερος αφορά την κοινοποίηση ενός συνδέσμου στα Stories υπό τη μορφή του Swipe-up με την προϋπόθεση ότι έκαστος λογαριασμός θα έχει τουλάχιστον 10.000 followers.
Το Instagram ανακοίνωσε ότι πειραματίζεται με μία νέα λειτουργία προκειμένου να είναι δυνατό για τους χρήστες να μοιράζονται συνδέσμους με έναν διαφορετικό τρόπο. Επί του παρόντος λοιπόν το Instagram επιτρέπει σε ένα μικρό σύνολο χρηστών να κοινοποιούν τα links της επιλογής τους μέσω ενός αυτοκόλλητου στα Stories.
H πειραματική εφαρμογή της εταιρείας σχετικά με τη νέα λειτουργία ενσωμάτωσης των συνδέσμων αποσκοπεί στην εξέταση της ανταπόκρισης που θα έχει από τους χρήστες, προκειμένου εν συνεχεία να αποφανθεί εάν είναι χρηστική και μετατραπεί σε οριστική.
Σύμφωνα με τη νέα δοκιμαστική λειτουργία, το μόνο που θα έχει να κάνει ο θεατής ενός Story είναι να πατήσει το αυτοκόλλητο και να μεταβεί στον κατευθυνόμενο ιστότοπο ενώ συγχρόνως θα μπορεί να απαντήσει στο Story, κάτι που προς το παρόν δεν επιτρέπεται με τη λειτουργία του Swipe-up.
Σημειώνεται ότι το Instagram δεν προέβη σε διευκρινίσεις σχετικά με το εάν σκοπεύει να οριστικοποιήσει τη νέα λειτουργία στο ευρύτερο κοινό.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
[via]