Instagram Year in Review 2018: Αυτά ήταν τα κορυφαία trends στη δημοφιλή πλατφόρμα
To 2018 πλησιάζει στο τέλος του και το Instagram δεν θα μπορούσε να μην πραγματοποιήσει και αυτό μια ανασκόπηση της χρονιάς για να μας θυμίσει τις τάσεις που επικράτησαν τους προηγούμενους μήνες στη δημοφιλή πλατφόρμα.
Όπως αναφέρεται στο επίσημο blog της εφαρμογής, η αγάπη εξακολουθεί να αποτελεί το κορυφαίο συναίσθημα που μοιράστηκαν οι εκατομμύρια χρήστες με το Heart Love του Arata να είναι το πιο πολυχρησιμοποιημένο sticker στα Stories, και το Heart Eyes το πιο πολυχρησιμοποιημένο φίλτρο επίσης στα Stories. Στο Feed των χρηστών, το emoji της καρδιάς χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο στα σχόλια που άφηναν οι χρήστες, με τον αριθμό να ξεπερνά τα 14 δισεκατομμύρια! Το πιο χαρούμενο μέρος στον κόσμο δεν είναι άλλο από τη DisneyLand στο Τόκιο, όπου χρησιμοποιήθηκε περισσότερο το εικονίδιο με τη χαμογελαστή φατσούλα.
Σε ό,τι αφορά τη θεματολογία, η κατηγορία ASMR ήταν το κορυφαίο trend του 2018, το #fortnite ήταν το πιο ταχύτερα αναπτυσσόμενο hashtag σε όλο τον κόσμο, η K-pop κυριάρχησε στα είδη μουσικής χάριν στο συγκρότημα BTS, ενώ το μεγαλύτερο viral dance challenge ήταν το #inmyfeelingschallenge που απασχόλησε τους πάντες, από το @theshiggyshow μέχρι τον Will Smith (@willsmith).
Τέλος, οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν την πλατφόρμα του Instagram για να ακουστούν οι φωνές τους. Τα κορυφαία hashtags σε αυτόν τον τομέα ήταν τα #metoo (1.5 εκατ. φορές), #timesup (597.000) και #marchforourlives (562.000).;
Instagram Year in Review
- Most Used Face Filter in Instagram Stories: Heart Eyes
- Most Used Giphy Sticker on Instagram Stories: Heart Love Sticker by Arata
- Number of times ❤️ was used in comments: 14 billion
- Happiest Geotagged Location in the World (highest use of 🙂 in the caption): Disneyland Tokyo
- Top Niche Community Trend: ASMR
- Highest Growth Hashtag Community: #fortnite
- Top Fandom Community: BTS (#btsarmy)
- Top Dance Movement: #inmyfeelingschallenge
- Top Advocacy Hashtags: #metoo (1.5 million), #timesup (597K), #marchforourlives (562K)