iPad: Αύξηση των πωλήσεων, αλλά μείωση του μεριδίου της Apple στην αγορά

Η εταιρεία αναλυτών Canalys ανέφερε ότι το iPad της Apple, το οποίο πρόσφατα συμπλήρωσε 15 χρόνια ζωής, παρουσίασε αύξηση στις αποστολές το 2024, αλλά το μερίδιο αγοράς του συνολικά μειώθηκε σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι κύριοι ωφελημένοι από αυτή τη μείωση του μεριδίου αγοράς ήταν η Huawei, η Lenovo και η Xiaomi, με την τελευταία να αυξάνει περισσότερο το μερίδιο αγοράς της.

Στην ευρύτερη αγορά tablet συνολικά, η Canalys ανέφερε ότι οι αποστολές παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 9,2% σε σύγκριση με το 2023. Το 2024 διατέθηκαν 147,6 εκατομμύρια συσκευές, με την αύξηση να παρατηρείται σε όλο τον κόσμο εκτός από τη Βόρεια Αμερική.

«Καθώς η αγορά των PC στρέφεται προς έναν εμπορικό κύκλο ανανέωσης, παρατηρείται επίσης ανάκαμψη της ζήτησης για tablets», δήλωσε ο Himani Mukka, Research Manager της Canalys. «Μια πρόσφατη έρευνα της Canalys σε συνεργάτες καναλιών πώλησης διαπίστωσε ότι το 52% αυτών που πωλούν εμπορικά tablets αναμένουν ότι οι αποστολές τους θα αυξηθούν το 2025, ενώ το 32% αναμένει σταθερές επιδόσεις και μόλις το 16% αναμένει μείωση».

Με τα στοιχεία για το 2024, μπορούμε να δούμε πόσο μερίδιο αγοράς κατάφεραν να κατακτήσουν οι πέντε κορυφαίοι πωλητές tablet. Στην πρώτη θέση με το iPad βρίσκεται η Apple, η οποία κατέχει το 38,6% της αγοράς. Δεύτερη είναι η Samsung με 18,8%, τρίτη η Huawei με 7,3%, τέταρτη η Lenovo με 7,1%, πέμπτη η Xiaomi με 6,2%, ενώ οι υπόλοιποι καταλαμβάνουν το 22% της αγοράς.

Όλοι αυτοί οι παίκτες κατέγραψαν ετήσια αύξηση. Η Xiaomi είχε την υψηλότερη με 73,1%, ενώ οι υπόλοιποι μειώθηκαν κατά 0,1%, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι πέντε μεγάλες εταιρείες εδραιώνουν τις θέσεις τους στην αγορά των tablet. Η Apple σημείωσε μέτρια ανάπτυξη της τάξης του 5,3% και η Samsung 8,2%.

[via]

Loading