Καταστήματα του Amazon παρακαλούν πελάτες για να μην αφήνουν αρνητικές κριτικές
Ένας αριθμός πωλητών-καταστημάτων στο marketplace της Amazon εντοπίζοντας πελάτες που αφήνουν κακές κριτικές, τους παρακαλούν να αφαιρέσουν τις δημοσιεύσεις τους, προσφέροντάς τους αρκετές φορές επιστροφές χρημάτων που ξεπερνούν την αρχική αξία του προϊόντος, όπως αναφέρει το Wall Street Journal.
Η δημοσιογράφος Nicole Nguyen ήρθε σε επαφή με μία πελάτισσα της Amazon, την Catherine Scott, η οποία αγόρασε τον Μάρτιο ένα μπουκάλι σπρέι μαγειρέματος με βαθμολογία 4,5 αστέρων. Ωστόσο, το συγκεκριμένο προϊόν εν τέλει δεν πληρούσε τις προδιαγραφές που υποστήριζε ότι διαθέτει και η Scott άφησε μια αρνητική κριτική στο Amazon.
Μια εβδομάδα αργότερα, ένα άτομο που ισχυρίστηκε ότι εργάζεται για το brand του προϊόντος της έστειλε ένα email και της προσέφερε πλήρη επιστροφή χρημάτων, ζητώντας της να αφαιρέσει την κριτική.
Όταν η Scott ζήτησε την επιστροφή χρημάτων, αλλά να μη διαγράψει την κριτική της, η εταιρεία είπε ότι θα της αποπληρώσει τη διπλάσια αξία του προϊόντος, εάν προβεί στη διαγραφή της εν λόγω κριτικής.
Ένας άλλος πελάτης της Amazon, ο Ben Hendin, εκμυστηρεύτηκε στη Nguyen ότι έλαβε μια παρόμοια προσφορά, αφού άφησε μια κακή κριτική για έναν νάρθηκα δακτύλου. Ο πωλητής του προσέφερε επιστροφή 40 δολαρίων για τον νάρθηκα των 17 δολαρίων, σύμφωνα με την The Journal.
Δεν είναι απολύτως σαφές πώς οι πωλητές εντοπίζουν τους πελάτες ή πόσο διαδεδομένο είναι το πρόβλημα. Η Amazon απαγορεύει στους πωλητές να επικοινωνούν με πελάτες εκτός της δικής της υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων.
Τον Απρίλιο, η εταιρεία σταμάτησε να περιλαμβάνει ονόματα και email πελατών προς τους πωλητές. Ένας πρώην υπάλληλος της Amazon είπε στη Nguyen ότι οι πωλητές χρησιμοποιούν εργαλεία για να αντιστοιχίσουν τις πληροφορίες αποστολής των πελατών με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρόλο που αυτό παραβιάζει τους κανόνες της Amazon.
Ένας εκπρόσωπος της Amazon τόνισε:
Η Amazon παρέχει μεγάλο περιεχόμενο βοήθειας, προληπτική καθοδήγηση, προειδοποιήσεις και άλλη βοήθεια στους πωλητές για να διασφαλιστεί ότι συμμορφώνονται με τις σαφώς δηλωμένες πολιτικές μας. Έχουμε σαφείς πολιτικές τόσο για τους πελάτες όσο και για τους συνεργάτες πώλησης που απαγορεύουν την κατάχρηση των χαρακτηριστικών της κοινότητάς μας, ενώ απαγορεύουμε και λαμβάνουμε νομικά μέτρα εναντίον όσων παραβιάζουν αυτές τις πολιτικές.
*Ακολουθήστε τοTechgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[via]