Ο μοναδικός τρόπος να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην κατηγορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να υπάρχει διαρκώς νέο περιεχόμενο που θα κρατά το ενδιαφέρον των χρηστών. Για να έχεις περιεχόμενο, θα πρέπει να φροντίζεις τους δημιουργούς παρέχοντας τους τα κατάλληλα εργαλεία, αλλά και τρόπους να κερδίζουν χρήματα από αυτήν την ενασχόληση. Επομένως, δεν προκαλεί καμία εντύπωση το γεγονός ότι ο ίδιος ο Mark Zuckerberg αποφάσισε να προχωρήσει στην ανακοίνωση των νέων προγραμμάτων αποζημίωσης των δημιουργών στα Facebook και Instagram.
Ο CEO της Meta επιβεβαίωσε πως η εταιρεία δεν σκοπεύει να κρατήσει καμία προμήθεια από τον τζίρο που καταγράφουν οι δημιουργοί περιεχομένου στις πλατφόρμες της τουλάχιστον μέχρι το 2024, ενώ μέχρι πρότινος ήταν προγραμματισμένο να λήξει η «περίοδος χάριτος» το 2023. Επίσης, δελεάζει τους δημιουργούς περιεχομένου που έχουν πολλούς followers σε άλλες πλατφόρμες να τους στρέψουν πίσω στα Facebook και Instagram μέσα σε ξεχωριστά συνδρομητικά Groups.
Ακόμη, θα δοθεί σε ακόμα περισσότερους χρήστες η δυνατότητα να κερδίζουν χρήματα από τα Reels που δημιουργούν και μάλιστα θα αυξάνεται το κέρδος αν εκτός από το Instagram τα δημοσιεύουν και στο Facebook. Ανοίγει και το σύστημα των Stars που δίνει στον δημιουργό ένα ακόμη κανάλι εσόδων από τα tips που αφήνουν οι χρήστες.
Εκτός από αυτά, ο Zuckerberg τόνισε πως εξετάζουν και άλλους τρόπους επιβράβευσης των δημιουργών περιεχομένου που θα δούμε μελλοντικά, όπως την ενσωμάτωση ενός ξεχωριστού marketplace για να έρχονται εύκολα σε επικοινωνία οι creators με τις εταιρείες που αναζητούν συνεργασία.
[Facebook]