Η Meta συνεχίζει με το rebranding όλων των υπηρεσιών της και σειρά παίρνει η υπηρεσία mobile πληρωμών Facebook Pay, η οποία μετονομάζεται πλέον σε Meta Pay. Πέραν της αλλαγής του ονόματος, δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι άλλο στην υπηρεσία, ούτε απαιτείται κάποια περαιτέρω ενέργεια από όσους την χρησιμοποιούν.
Η αλλαγή έχει γίνει ήδη στις ΗΠΑ και σταδιακά θα δούμε τη νέα ονομασία σε όλο τον κόσμο. Είναι ακόμα μία ένδειξη για την προώθηση του περίφημου metaverse, στο οποίο περιμένουμε το Meta Pay να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως η εταιρεία εκτιμά πως θα συμμετέχουν στο metaverse περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες μέχρι το 2030!
Πρόσφατα, μάλιστα, ο CEO της Meta, Mark Zuckerberg, παρέθεσε συνέντευξη στο δίκτυο CNBC και τόνισε πως το Meta Pay αναμένεται πως θα φέρει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο θα εξισορροπηθεί η τεράστια επένδυση στα Reality Labs της εταιρείας, όπου και γίνεται η έρευνα και ανάπτυξη των VR και AR συσκευών και του αντίστοιχου software.
Η Meta τονίζει ότι οποιοσδήποτε σύγχρονος υπολογιστής, smartphone ή tablet έχει ήδη αρκετή ισχύ για να υποστηρίξει το metaverse, αλλά η πιο ολοκληρωμένη εμπειρία θα παρέχεται μόνο όταν ο χρήστης φορά κάποιο VR ή AR headset. Ένα τέτοιο εγχείρημα, όμως, απαιτεί και την στήριξη των developers προκειμένου οι τελευταίοι να δημιουργήσουν περιεχόμενο για τον εικονικό κόσμο που οραματίζεται η εταιρεία. Γι’ αυτό η Meta έχει ανακοινώσει πως δεν σκοπεύει να κρατά καμία προμήθεια από τους developers και τους influencers, τουλάχιστον όχι στο πρώτο στάδιο, δίνοντας έτσι σε κάθε ενδιαφερόμενο ένα καλό δέλεαρ για να ασχοληθεί με το metaverse.
Ουσιαστικά, η Meta θα επιχειρήσει να στήσει το metaverse με την φιλοσοφία που είχε τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του το Facebook. Τα μοιράζουν όλα δωρεάν στην αρχή και έπειτα θα βρούν τρόπους για να αρχίσουν το «άρμεγμα» με διαφημίσεις, πληρωμένες δημοσιεύσεις κλπ.