Ο CEO της Meta, Mark Zuckerberg είχε υποσχεθεί τον περασμένο Ιούλιο ότι θα πληρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάριο τους δημιουργούς μέχρι το τέλος του 2022 και με πληροφορίες από το The Information, το Facebook πλέον προσφέρει έως και 50.000 δολάρια στους δημιουργούς, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία Live Audio Rooms της πλατφόρμας.
Η ίδια προσπάθεια επιχειρείται και στην πλατφόρμα του Instagram, καθώς η εταιρεία για να ενισχύσει τα Reels, πληρώνει τους δημιουργούς έως και 35.000 δολάρια για να τα δημοσιεύουν στην πλατφόρμα.
Σύμφωνα με το The Information, το Facebook προσφέρει στους μουσικούς και άλλους δημιουργούς 10.000 έως 50.000 δολάρια για κάθε μία συνεδρία που θα κάνουν μέσω του Live Audio Rooms, συν μια αμοιβή για τους επισκέπτες 10.000 δολάρια ή και περισσότερα. Ωστόσο, προκειμένου να λάβουν τα αναφερόμενα χρηματικά ποσά, οι δημιουργοί πρέπει να κάνουν τουλάχιστον 4 έως 6 Live Audio Rooms με ελάχιστη διάρκεια τα 30 λεπτά.
Μπορεί η Meta να εξαγοράζει τους χρήστες για να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα των πλατφορμών της, ωστόσο, δεν είναι η μοναδική, αφού σε αντίστοιχες πρακτικές έχουν προβεί και οι TikTok, Snapchat και Twitter.
Σχεδόν όλες οι δημοφιλείς πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν οικονομικά κίνητρα για να προσελκύσουν τους χρήστες, αλλά το ερώτημα είναι ποιος θα μείνει όταν τελειώσουν τα χρήματα…
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr
[via]